anaconda Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Ja. 600 kr fattigere. Jeg kan ikke huske å ha kjøpt varer/tjenester fra Posten Norge til 600 kr hvor jeg har oppgitt kortnummeret mitt. Hvis jeg ser på transaksjonen står det: <kortnr> 02.09 NOK 600,00 POSTEN NORGE AS Jeg har sendt e-post til posten to ganger men de svarer ikke. Hva gjør jeg? De må da kunne svare på hva det er. Skal jeg snakke med banken min? Visa? Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Du bør ringe, ikke bare la det være.. Ring og hør med de, sikkert en enkel feil Lenke til kommentar
Loko Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Sikker på at det er en transaksjon og ikke uttak fra minibank etc? Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 Det er en transaksjon. Jeg har ikke tatt ut penger. Hvis dette hadde vært uttak så hadde det stått det. Jeg har handlet med posten norge før. Bestilte adressekort på nettsiden. Det er vel over et år siden. Tror jeg betalte med visa kortet da. Har de brukt informasjon jeg la igjen da og bare trukket 600 kr nå? Lenke til kommentar
Loko Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Sjekk om det ble trukket av konto da, hvis ikke så har de sikkert bare hatt en gjenomgang av regnskapet og sendt ut regning på utestående fordringer Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Prøvd å ringe de? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå