Gå til innhold

utdanning kommer til og bli bortkastet pga helse.. ka gjør eg?

veluci

Anbefalte innlegg

etter 2 år på maritime, så ble eg dalærling som matros. og da eg var ferdig med læretiden, så er eg da tilbake på skole benken, for og kunne bli styr mann.

igår etter skolen, så surfet eg på nettet hjemme, og fant noen farge syns tester.. tenkte egskulle ta de bare på gøy. men etter ett lite sjokk, så gikk det ikke så veldig bra..så gikk til bedrift legen vår. og ba hun teste meg. farge synet mitt var svakt sa hun, og hun ville personligt ikke gitt meg tillatelse til og reie som navigatør. heller ikke som brovakt. så hun skal sende meg til sykehuset, slik att eg kan få sjekket det skikkeli..

hva i h gjør eg da.. blir hele matros fagbrevet mitt værdi løst??? hele utdanningen gått i vasken.. går på samme skolen nå som da eg gikk gk og vk1, men de ba meg aldri om og ta farge syns test.. faktisk, så testet de kke på det på skolen. så nå sitter eg her med sjegget i kassen..

er det noe som helst eg kan gjøre??? har eg krav på ny utdanning??

Endret av veluci
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...