Moldarin Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Hei fora, Jeg er på utkikk ett en veldig enkel lydfilavspiller. Det skal være start/pause og tidsøker. Det er alt. Lite minnebruk og ingenting spesielt. Hva alternativer har jeg? (Ikke foreslå WinAmp og slike. Det er for tunge produkter.) Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 vlc er det beste jeg kan foreslå. http://www.videolan.org Lenke til kommentar
Moldarin Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 Den er mer komplisert enn hva jeg ser for meg. Jeg har foresten allerede VLC og det er den jeg bruker nå. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Winamp classic 2.xx -serien bruker veldig lite minne, og er alt annet en tung. Ellers har du µAmp Endret: OK den er kansje for tung for deg den óg. Endret 11. september 2008 av k-orm Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 har du testa en av de tilige vlc versjonene da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå