Gunder1 Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Tror dere ikke jeg mista hovedhøytaleren den med volumknappen i gulvet. Den landet seff rett på volumknappen, og den knakk rett av. Lyden hadde jeg også seff "skrudd" helt ned, så nå er det ingen lyd i det hele tatt. Noen som vet om hvordan jeg evt kan koble meg forbi volumknappen en liten "Bypass" ? de er kun 3 mnd gamle Logitec s540. Gunder Lenke til kommentar
^Jalla^ Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Hei på deg. Hvis det bare er knappen du mener som er knekt så kan du skru opp høytaleren og vri på volumpotmeteret akkurat som du vil ha det. Du må ta av det sorte dekselet hvis det er Z-540 og skruene er i hullene der. :smile: Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 Hei på deg. Hvis det bare er knappen du mener som er knekt så kan du skru opp høytaleren og vri på volumpotmeteret akkurat som du vil ha det. Du må ta av det sorte dekselet hvis det er Z-540 og skruene er i hullene der. :smile: har skrudd opp og det var "volummeteret" som hadde knekket av, så nå sitter jeg med volum knappen i hånda... :x Gunder Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 gå på en elektronikk butikk og spør om de har et potensiometer som kan erstatte det ødelagte. Potensiometere er svært enkle å lodde. Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 gå på en elektronikk butikk og spør om de har et potensiometer som kan erstatte det ødelagte. Potensiometere er svært enkle å lodde. er det bare selve knappen som er brekt eller har potensiometeret tatt kvelden? Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2003 Er ikke helt inni dette, skal prøve å forklare litt bedre: 1 Åpnet høytaleren. 2 Da datt volumknappen ut, den var "firkantet" i enden. 3 Der den var knekt var den opprinlig festet oppå 4 små plater, disse ble bøyd bakover til de knapp rett av. 4 Prøvde å "presse" knappen (den 4kantede delen) tilbake for kansje å klare å skru opp lyden, men det kom bare masse skurr. Gunder Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 Lenge leve Logitech. Jeg ringte dem og fikk tilsendt en helt ny hovedhøytaler, måtte ikke betale en krone engang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå