petterbaa Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Hei trenger hjelp med oppgavene jeg har lagt ved på link. har hittil bare lært om oppgave 1 og 2 så i utganspunktet disse jeg trenger litt hjelp med. 1a er enkel så den trengs det ingen hjelp med =) Takker for alle nyttige løsninger og svar som kommer inn. Vil gjerne ha med forrmler dere har brukt og metode for å løse problemene slik at jeg lærer noe av det =P elobl1__1_.doc Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 DOC-fil?? Er ikke det bare noe som funker for dem som har Microsoft-produkter eller noe? Hadde satt pris på at du hadde fulgt den offentlige standarden PDF. Lenke til kommentar
V_B Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Det står ingenting på dokumentet. Lenke til kommentar
janingar Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Jeg fikk åpna den uten problemer tok bare litt tid å få fram alt fordi hele oppgaven er lagret som et bilde i Word-dokumentet. Hva er galt med .doc? Det er uansett så utbredt at man kommer sjeldent utenom det i dag. Tilbake til oppgaven. I oppgave 1 c) vil strømmen fra tidspunkt 0 og utover begynne å lade opp kondensatoren til spenningen over denne når +5 V. Kjørte en liten simulering jeg fant på nett. Spenningen ble stående å svinge mellom 0 og -10 V tilslutt over dioden. Jan Ingar. Lenke til kommentar
nree Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 DOC-fil?? Er ikke det bare noe som funker for dem som har Microsoft-produkter eller noe? Hadde satt pris på at du hadde fulgt den offentlige standarden PDF. Nei, Open Office fungerer utmerket som et alternativ til microsoft-produkter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå