BonoU2 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Nå har jeg kjøpt meg en PS3, først og fremst pga Blu-Ray, men kan jo liksågodt bruke den litt til spilling også. Jeg har allerede Xbox 360, så det er kun snakk om EKSLUSIVE spill her. Jeg har aldri spilt Metal Gear serien før, derfor føles det "feil" å begynne på firern nå... Det er vel tre spill som virker interessante: Heavenly Sword, Resistance: Fall of Man og Uncharted. Bør jeg velge en av de tre, MGS:4, eller noe helt annet? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Å, søren.. Skulle til å si GTA IV... Lenke til kommentar
BonoU2 Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 Har det allerede på Xbox 360 Andre forslag? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Uncharted er kjempebra Men har dessverre ikke prøvd noen av de andre du nevner. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Helt klart Uncharted Heavenly Sword e også veldig bra Lenke til kommentar
Keinu Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg har spilt alle 3 du nevner over og synes alle 3 er gode spill som er verdt å kjøpe. Favoritten min er dog Uncharted. Veldig artig gameplay, god historie og strålende grafikk. I tillegg er det endel av platinium serien så du finner det forhåpentligvis ganske billig. Lenke til kommentar
BonoU2 Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 Oppdaget at alle tre var platinum, så de kosta 299kr pr stykk på cdon.com. Jeg har 600kr å bruke, så da blir det i hvertfall Uncharted! Men skal jeg gå for Heavenly Sword eller Resistance? Eller..noe annet? Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 RATCHET & CLANK! Det er kjempekult! Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Kan iallefall nevne noen andre (som jeg syntes er bra) Racedriver grid & Battlefield Bad Company Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Uncharted MÅ oppleves! Heilt konge spill Lenke til kommentar
Kris Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Kan iallefall nevne noen andre (som jeg syntes er bra) Racedriver grid & Battlefield Bad Company De spillene er også til Xbox 360, han skulle ha spill som var eksklusive til PS3. Lenke til kommentar
Keinu Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Etter Uncharted ville jeg nok valgt Heavenly Sword. Det er riktig nok ganske kort, men jeg nøt hvert sekund jeg spilte Lenke til kommentar
Dimnar Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Etter Uncharted ville jeg nok valgt Heavenly Sword. Det er riktig nok ganske kort, men jeg nøt hvert sekund jeg spilte Fikk akkurat heavenly sword og Fall of man i posten i dag. 320 kr for begge på play.com, Har også uncharted der som platinum, da ender du opp med alle tre for under 600 kr. *(Ca 480 - 490,- for alle tre) Endret 11. september 2008 av Dimnar Lenke til kommentar
BonoU2 Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Jeg endte opp med Uncharted og Ratchet & Clank: Tools of Destruction. R&C er jo også litt mer familievennlig, noe som jo er greit når lillesøster absolutt skal se på/prøve selv Endret 11. september 2008 av BonoU2 Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 To gode valg det! Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 2 av de este eklusivene! husk at du også kan importere spill så.. Får masse billige spill på den måten! Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Uncharted er kongespill kanskje det beste så langt, men siden du allerede har valgt deg ut det vill jeg anbefale Ratchet & Clank. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Jeg endte opp med Uncharted og Ratchet & Clank: Tools of Destruction Uncharted er kongespill kanskje det beste så langt, men siden du allerede har valgt deg ut det vill jeg anbefale Ratchet & Clank. ... Lenke til kommentar
aloras Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Om du har en PS3 60 GB eller en PS2 kan du jo alltids spille gjennom MGS serien for så å kjøpe deg nummer 4 da. Holder på med det samme selv, men klarer ikke å finne 3'ern noen plass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå