kaffebryggare Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Er vel lov å legge link til tråd når det gjelder en gjest?? Uansett, han her dreit seg rimelig godt ut Endret 11. september 2008 av Bennythen00b Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 btw. skal sies at jeg ikke var en av de som kasta stein, bare kongler og kjeks.....spurte for en kamerat.... selvfølgelig.også kjeks da. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Ha haaa! kjeks? Herlig! Lenke til kommentar
bBax1 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 hahaha det er bad ass :!: Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Yeey. Jeg var også og tøffet meg i den tråden Lenke til kommentar
Groening Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Det er jo ikke gale hvis du bare kaster kjeks... Lenke til kommentar
Nixax Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Det er jo ikke gale hvis du bare kaster kjeks... hey hey hey!!! man vet aldri hva en solid mariekjeks kan gjøre Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Hvis noen hadde kastet ballerina eller noen andre bløte kjekser på bilen min, hadde jeg blitt sur. Da blir den jo møkkete! Kaster noen stein på den, får de en hjulvinda mi i retur. Lenke til kommentar
Brouwer Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 jeg og noen kammerater pleier å kaste bløtkake iblandt fra broa over motorveien på biler det er dyr morro men det er verdt det iblandt. i vintertid så pleier jeg bare gå nærme kanten og sparke grus og snø ned på bilene, alle tror jeg bare går helt vanlig da så ingen blir sinna (bare de under med bil) Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Kaste grus på biler? På ingen måte bedre en tullingen OP linka til. sigh.. 1 Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 En populær idrett blant unga det. Lenke til kommentar
Dtre Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 "Jeg spørte for en kompis!" "Kasta bare kjeks og kongler!" Ut å ro... Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Kjeks! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 OM NOM NOMNOMNOMNO>MN KAKESMÆÆØØR Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 jeg og noen kammerater pleier å kaste bløtkake iblandt fra broa over motorveien på biler det er dyr morro men det er verdt det iblandt. i vintertid så pleier jeg bare gå nærme kanten og sparke grus og snø ned på bilene, alle tror jeg bare går helt vanlig da så ingen blir sinna (bare de under med bil) Hvordan kan du i det hele tatt si det her? *Facepalm* Lenke til kommentar
Groening Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Virker som de ikke et helt klare over for farlig det egentlig er. Skal ikke mye til før noen mister styringen, spesielt hvis det er noen som øvelseskjører. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 jeg og noen kammerater pleier å kaste bløtkake iblandt fra broa over motorveien på biler det er dyr morro men det er verdt det iblandt. Motorvei. Stor trafikk. Høy fart. Helt uventet er frontruten dekket av bløtkake. Trenger jeg si mer?Prisen kan raskt bli langt høyere enn du regnet med... Lenke til kommentar
Andeersjh Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hehe GULL!!!!! Kjeks heheheheheheheheheehe...... rotflol! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå