Gjest _**: Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg har 2 vorter på hver hånd samt 3 vorter på penis(hodet) Hvordan kan jeg få fjernet alt:)? Det går ikke ann å fjerne 1 og 1 hvis man tenker på masturbering, da blir det bare verre. alt må vekk på en gang. Jeg kan ikke dra til sykehuset siden jeg kan ikke akkurat si til mor at jeg har vorter på penisen ;o er bare 16 år, hva skal jeg gjøre :o? Pinlig å ha (oral)sex også, når det syns. åååh. Takk på forrhånd for kloke svar Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Jeg tror du kan bestille egen legetime i en alder av 16 år. Legen har taushetsplikt og kan ikke si noe til foreldrene dine. Du kan faktisk nekte dem å få vite at du har vært hos legen. kilde: http://www.dagsavisen.no/innenriks/article262358.ece Lenke til kommentar
Gjest _**: Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Jeg tror du kan bestille egen legetime i en alder av 16 år. Legen har taushetsplikt og kan ikke si noe til foreldrene dine. Du kan faktisk nekte dem å få vite at du har vært hos legen. kilde: http://www.dagsavisen.no/innenriks/article262358.ece Koster det noe? Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Tror det koster 150-200 kr for å dra til legen. Du kan få frysebehandlig mot vortene, eller så får du middel mot dem. Vil tro du får middel først, og hvis det ikke virker må du fryse dem vekk. Du kan jo spørre på apoteket etter middel mot vorter også, er ikke sikkert det er resept på det. Kan hende du blir kvitt dem billig! Selv hadde jeg noen fotvorter, og det endte med at jeg skar dem av med kniv, men det er ikke å anbefale, du risikerer infeksjon, og det gjør helt forferdelig vondt. Det kan skape arr til og med, og hvis du ikke gjør det riktig kommer de tilbake igjen, de har røtter som er et stykke ned og er vanskelig å fjerne. Mine forsvant etter at jeg skar storetåa nærmest opp, for så å rive dem av og skjære (hadde en rekke med 5-10 små vorter) Det er ingen ønskeopplevelse. Dessuten har du en på den mest sensitive delen av kroppen hvor jeg IKKE ville ha brukt kniv. Endret 13. september 2008 av Crashking Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 I en alder av 16 år kan du ringe og bestille legetime uten samtykke fra foreldre. Når det gjelder dine vorter, så kan det nok kanskje bli en utfordring å få bort alle. Skulle du få et vortemiddel på apotek, så kreves ikke bare virkning fra middelet, men det krever også at du sannsynligvis sliper ned det døde vortevevet som midlet har tatt knekken på. Det kan ta opp til mange behandlinger på den måten før hele saken er borte. Når det gjelder frysing, så er ikke jeg så altfor begeistret over den metoden. Dette pga ekstremt dårlig resultat. Har vært hos legen opp til flere ganger for å fryse uten resultat. Har også kjøpt frysemiddel på apotek, og fryst 8 ganger uten resultat. Så som konklusjon må jeg nok beklage å si at det ikke blir en enkel prosess å bli kvitt alle vortene. Lykke til! Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Jeg har 2 vorter på hver hånd samt 3 vorter på penis(hodet) Hvordan kan jeg få fjernet alt:)? Det går ikke ann å fjerne 1 og 1 hvis man tenker på masturbering, da blir det bare verre. alt må vekk på en gang. Jeg kan ikke dra til sykehuset siden jeg kan ikke akkurat si til mor at jeg har vorter på penisen ;o er bare 16 år, hva skal jeg gjøre :o? Pinlig å ha (oral)sex også, når det syns. åååh. Takk på forrhånd for kloke svar Ville gått til lege ja. Hvis du ikke vil si noe til dine foreldre og sliter med økonomi osv, kan du jo si at du skal til legen for å snakke om vortene på hendene dine og spørre om penger osv? ;D Lenke til kommentar
Shanara Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 det er en stift du kan få kjøpt på apoteket. (Du slipper å gå til legen) ta opp ditt problem,så hjelper dem deg Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 det er en stift du kan få kjøpt på apoteket. (Du slipper å gå til legen) ta opp ditt problem,så hjelper dem deg Kan tenke meg at apotekets metoder er høyst tidkrevende og arbeidskrevende for "pasienten". Er ikke lett å bli kvitt vorter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå