Gå til innhold

fest røykere -connecting people?

romorv

Anbefalte innlegg

har aldri skjønt meg på anti-røykere. hvis du først skal blande deg inn i andres egne valg angående dems egen helse så burde du faen meg være perfekt selv. så hvis du i løpet av de siste 10 år har:

a) ..nytt alkohol

b) ..spist burger/kebab/godteri o.l.

c) ..brukt ett minutt på å se på tv fremfor å trene

så foreslår jeg at du klapper igjen.

Hele prinsippet med 18års grense på røyk er at brukeren skal være gammel nok til å velge selv. Når du kommer med den tullete antirøyk propagandaen din så er det egentlig bare ett elendig forsøk på å frarøve folket retten til å ta egne valg.

hvis du ikke liker røyk, så for guds skyld ikke tenn deg en røyk. men jeg er ganske stressa og har konsentrasjonsvansker til vanlig, og eneste gangen i løpet av dagen jeg virkelig slapper av er de få minuttene jeg tar meg en røyk. nå har dere antirøyk idioter greid å stenge samtlige røykerom rundt om i landet, isolert røykerne inn i bittesmå områder på skoler og andre steder, og gitt oss ett idiot-stempel uten like. røyk er noe som for tiden forbindes med stor skam, og det burde vært totalt unødvendig at jeg nesten må gjemme meg for å ta en røyk. hvis du plages av røyk, så er det DITT problem, og jeg syntes at DU kan gjøre diverse tiltak for å unngå det istedenfor at jeg må gjemme meg enda mer.

anti røykere kan brenne i helvete.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor ikke leve livet og ta det som det kommer? Er iallefall for sent å angre når man sitter på gamlehjemmet og venter på siste minutt. Men som sagt så finnes det å "leve livet" innenfor visse grenser. Er som de gnerrige folkene også, ruger og ruger på pengene, spare spare.

Jeg spør meg selv, hva er poenget i å spare til man nærmest er kiste ferdig? Må da i seg selv benytte pengene imens man kan det.

Lenke til kommentar
.Hvorfor begynne på noe sånt in the first place.. vi vet ALLE hva det kan føre til...jeg skjønner bare ikke hvorfor noen fortsetter å røyke.. også blir avhengig..

Du lever kun en gang, hvorfor ikke nyte den ene sjansen du får?

Nyte ja.. etter et halvt liv med røyking må du hoste opp slim hver morgen, og du kan såvidt bli andpusten uten å få hosteanfall. Smaksak hvilke verdier folk nyter i livet sitt.

Endret av Sebbe
Lenke til kommentar
Nyte ja.. etter et halvt liv med røyking må du hoste opp slim hver morgen, og du kan såvidt bli andpusten uten å få hosteanfall. Smaksak hvilke verdier folk nyter i livet sitt.

Det kommer vitterlig ann på hvor mye en har røyka? Alle som røyker fyrer ikke av en tyvepakning eller to i løpet av en dag. Om en røyker 5 røyk i uka, tviler jeg sterkt på at det ligger hosteanfall rundt hjørnet ved det første.

Lenke til kommentar

På jobben er det f.eks. veldig godt å kunne ta seg en røyk etter å ha gjort en innsats.

Ute i helgene attåt pilsen, er det ingenting som smaker bedre enn røyk i godt lag. Praten går mye lettere også.

Dette med at "hver eneste sigarett skader deg" tror jeg ikke noe på. Å røyke 20 - 40 sigaretter hver dag i 20 - 30+ år er derimot en helt annen sak.

Det er mange som ikke kan fordra røking, dem om det. En ting skal jeg si meg enig i, det er at personer som jobber på utesteder ikke skal måtte puste inn din og min røyk, sånn sett er det bra ting at 2004 - røykeforbudet kom.

Røyking blir vel neppe noen gang ulovlig, staten tjener såpass godt på avgiftene? Om det blir ulovlig, så KLIKKER jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...