Gå til innhold

fest røykere -connecting people?

romorv

Anbefalte innlegg

Det er endel ting som virkelig irriterer meg.. en av det er folk som kaller seg "fest-røykere". Røykere som ikke er røykere men som likavell røyker. De er såkalte ikke-avhengige røykere, men som røyker på fest eller i tilfeldige stressende situasjoner.....

Dette er noe av det teiteste. Røyk er jo faktisk utrolig farlig og kan føre til alvorlige skade.. Jeg "skjønner" at folk som allerede røyker fast har vanskelig for å slutte. MEN, "fest - røykere" som bare røyker for det skal være så sosialt og festelig, DET skjønner jeg virkelig ikke.. Er det noe sånt som..."Røyk, connecting people?" begynner jo å lure på det når folk bare røyker for å røyke.. og det dummeste er når folk sier de ikke er avhengig men GIDDER ikke å slutte.....Hvorfor begynne på noe sånt in the first place.. vi vet ALLE hva det kan føre til...jeg skjønner bare ikke hvorfor noen fortsetter å røyke.. også blir avhengig.. :hmm:

Endret av cyclo
Fjernet farge
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Røyk er sosialt på fest, ja.

Men hovedgrunnen til at jeg gjør det er at røyk smaker utrolig godt til en pils, sånn er det bare. Det deilige ved å ikke røyke til vanlig er at du faktisk får en ordentlig effekt av det - du tilfredstiller bare ikke et behov.

Lenke til kommentar

Personlig røyker jeg på fest fordi jeg synes det rett og slett er godt. Det må også nevnes at jeg snuser til vanlig, og synes røyk er bedre enn snus når jeg drikker, av en eller annen rar grunn :hmm: Samt at det er mye mer høvlig en den grisete snusen som har en tendens til og bli smurt utover når man har fått litt promille. Ser ikke på festrøyken som et sosialt verktøy eller noe ''jeg blir tøffere-substans fordiom andre gjør det. Men dette var vel kanskje ikke helt det svaret du var ute etter, men det er nå meg. :)

Endret av Cpt
Lenke til kommentar

så konklusjonen her blir altså: festrøyking fordi folk med øllsmak i munnen syns det er godt? DET var et godt argument for å drive med selvmordsprosjekt..

Bare for godhetens skyld.. putt en kjeks i kjeften istedenfor.. er godt det og vettu.. heheh.

Lenke til kommentar
Uansett teit.

Husker første gangen jeg røyka. Fyfaen flimmer hårene i halsen brann. Fyfaen det var ikke godt.

Hva med å ikke dømme folk, men la de prioritere hva de selv vil? :)

Dømmer faen ikke folk. Er da for svarte venner med en del "fest" røykere.

Det er da vanskelig og starte med noe når man skal være sosial. Røyk hjelper på.

Lenke til kommentar
så konklusjonen her blir altså: festrøyking fordi folk med øllsmak i munnen syns det er godt? DET var et godt argument for å drive med selvmordsprosjekt..

Bare for godhetens skyld.. putt en kjeks i kjeften istedenfor.. er godt det og vettu.. heheh.

Nå ligger man heller ikke så godt an når man tar seg en øl. Skadelig det også. Uansett om ikke det er like skadelig pr.

Lenke til kommentar

Synes det er et knallgodt argument, jeg. Altså, jeg vet jeg ikke har godt av å spise fettete kebaber så ofte som jeg gjør, men jeg vil heller unne meg noe godt og leve litt kortere, enn å leve spartansk, kjedelig og lenge.

Lenke til kommentar

Hvor mye har en 10pakning å si på helsa en gang i uka eller mindre?

Mange snakker som det er bedre å plastre c4 rundt brystet og gi utløseren til en 6 åring, mange har ihvertfall blitt helt besatt av helse. Som at man skal leve evig.

Det er da langt flere ting som kan ta knekken på deg enn fest røyking.

Grunner for å røyke når man drikker.

Det er godt, passer godt med øl eller alkohol generelt.

Kan være sosialt.

Nikotin vil gi en form for velbehag.

For å overdrive litt..

Folk skal få lov til dette da man man har jobbet 5 dager og vil slippe seg lit løs og slappe av, uten å bli kritisert av freaks som skal fortelle folk hvordan man skal leve. Snart vil befolkningen bestå av sterile mennesker som kritiserer hver ting de ikke kan forstå andre gjør, og at det bør bli ulovlig da alle skal bestemme andres valg.

:tease:

Endret av The_Free_Man
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...