AstroChicken Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Vurderte å kalle dette for "trekantdrama" men tenkte det var best med en mer objektiv emntetittel. Det jeg lurer på er hvordan jeg burdte gått frem for å få sentrum skarpere; da jeg måtte balansere blenderen mot lukketiden, siden det er tatt håndholdt. Bildet er skjerpet og kurvet litt i etterkant. Kritikk på komp mottas selvsagt også. Canon 400D, 60mm, ISO 400, F/5.6, 1/100S, innebygd blits, ingen crop Lenke til kommentar
M.H Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Hei! Fint bilde med fine farger. Men syns liksom det "mangler" noe der strekene på bladet møtes. For å få mer av bildet skarpt, måtte du nok brukt mindre blender (høyere tall). Nå er ikke jeg noen ekspert i photoshop, men tviler på at det kan gjøres så mye med i etterkant. Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 Nei, ikke noe som kan gjøres i etterkant, så klart. Tenkte mer i retning av om dette ville blitt bedre med ringblits eller om stativ er eneste muligheten her (for å kunne blende ned tilstrekkelig). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå