Mobil eksperten Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Er det noen som vet adresson til en side med masse bakgrunner til nokia eller sony ericsson????? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Vet ikke, er det ikke du som er eksperten da? Neida, men sjekk på www.esato.com eller www.loogo.no. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Ikke bruk CAPS i topic. Bytter topicen din... Lenke til kommentar
levlex Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Er det ikke litt merkelig at FutureX2 bare har 2 innlegg? Jeg mener versjon 1 hadde jo en 20 om dagen, versjon 2 har jo en 2 innlegg på noen dager. Kanskje fordi han bruker tiden på et annet nick....... Feks. Mobil-eksperten?!?!?!? Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 @levlex: Gjør du egentli annet enn å kaste dritt på FutureX? Vi alle har vært irritert på ham, men vi nevner det ikke i hvert eneste thread der "Mobil Eksperten" eller FutureX selv sier noe.. Det er greit at du nevner det, men trenger ikke si det overalt hele tiden, det mener i allefall JEG er litt unødvendig.. Kanskje FutureX har lært litt av sine feil? :smile: Lenke til kommentar
levlex Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Jeg burde tilgi ham..... :oops: Blir bare sinnsvakt irritert av fyren. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Må nok si meg enig der ZybiX... Det er jo ikke sikkert da at de er same person, igjen vil jeg be Moderator om å undersjøke begges ISP, og er de forskjellige har levlex driti på draget. Er de like, bøyer jeg meg i støvet. (For det har i alle fall jeg nok av, hehe...) Lenke til kommentar
levlex Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Hvis de har forskjellig ISP så skal jeg legge ut et innlegg alene hvor jeg unnskylder meg. Men går det seriøst ann å snakke så likt og ha samme råtne humoren?? Knskje vi er vitne til to tvillinger skilt ved fødselen!!! Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Skumle greier, noen gang sett på "Sister, Sister" på TVNorge? De tvillingene ble jo skilt ved fødselen, ble de ikke? Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 Det kan gått hende at futurex ikke skriver så mye som før, men det er kansje fordi dere preiker DRITT om meg og han!!!!! Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 29. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2003 Noen som vet om en side med mange bra java spill? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Noen som vet om en side med mange bra java spill? Ja, www.freejavaforyou.com Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 4. april 2003 Forfatter Del Skrevet 4. april 2003 Nå fant jeg denne på 3. side her. Nå bli jeg litt skuffet at det ikke er folk som gidder å skrive her! Lenke til kommentar
scenest Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Noen som vet hvor jeg kan finne en bra side med bilder til p800 ?? Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 4. april 2003 Forfatter Del Skrevet 4. april 2003 Noen som vet hvor jeg kan finne en bra side med bilder til p800 ?? Gå inn på http://www.flippy.no/modules.php?name=My_eGallery Der er det mange p800 bakgrunner! Tror det går ann å laste de ned på wap hvis du skriver wap.flippy.no/p800 (tror jeg leste det på den siden) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå