rufus1511 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Dersom jeg formaterer C: blir jeg da nødt til å installere XP på nytt? I så fall har jeg mistet CD'en. Finnes det noen alternativ måte å installere XP på? Lenke til kommentar
1915 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 har du cd key enda ? du kan ikke formatere C:/ disken i windows. du må ha en windowsplate og boote den for å kan slette den partisjonen, og sletter du partisjonen så ja da må du selvfølgelig innstallere windows xp på nytt husk å ta backup av ting og laste ned drivere til pcn din før du formaterer den så slipper du å få probtelemer etterpå Lenke til kommentar
rufus1511 Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 Burde med andre ord ikke tenke mer på den saken? Lenke til kommentar
1915 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 hva er det du egentlig skal fram til ? vil du formatere og installere windows på nytt ? Lenke til kommentar
rufus1511 Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 Ja, søstrene mine skal få pc'n, og ønsker derfor å slette alt innhold på dataen. Hadde vært fint å få til det uten å måtte installere XP på nytt Lenke til kommentar
1915 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 blir litt vanskelig hviss du vil at pcn skal være "clean" Lenke til kommentar
rufus1511 Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 Tenkte meg det. Takker uansett for svar Lenke til kommentar
dozer22 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Ja, søstrene mine skal få pc'n, og ønsker derfor å slette alt innhold på dataen.Hadde vært fint å få til det uten å måtte installere XP på nytt Og hva er det da du MÅ slette? Tonnevis med porr? Lenke til kommentar
1915 Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 vær litt seriøs. det er ikke snakk om porr. det er snakk om at han vil at pcn skal være som "ny innstallert". slik at det ikke ligger noe virus her og der og gjemmer seg og noe temp files som gjemmer seg. han vil ha mest mulig plass på harddisken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå