Seigmannen Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Hei, jeg lurer på noen ting om denne HP-pcen: HP Pavilion Slimline s3500 - s3531.sc modellen. Tåler denne pcen diverse spill, bilderedigering/photoshop, videoredigering og lignende? Den jeg har tenkt på har disse spesifikasjonene: Prosessor: AMD Athlon™ 64 X2-prosessor 5200+ RAM: 3GB Harddisk: 500GB Jeg skulle tro at dette skulle gå fint, men vil bare forsikre meg om det før jeg kjøper en. Jeg setter også pris på andre erfaringer/tips med denne pcen. http://h10010.www1.hp.com/wwpc/no/no/ho/WF...46-3733089.html Endret 11. september 2008 av Seigmannen Lenke til kommentar
Seigmannen Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 Ingen? Lenke til kommentar
Seigmannen Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 Trenger svar.... Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Hmm, vil nok ikke anbefale den pcen. For det første så er skjermkortet gansks dårlig, det samme gjelder også CPU. Ta heller en titt på denne pcen. Her får du mye mer PC for pengene, men tar litt tid før man mottar den da. (Alle pcene bygges fra bunn av). Lenke til kommentar
Seigmannen Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 Hmm, vil nok ikke anbefale den pcen. For det første så er skjermkortet gansks dårlig, det samme gjelder også CPU.Ta heller en titt på denne pcen. Her får du mye mer PC for pengene, men tar litt tid før man mottar den da. (Alle pcene bygges fra bunn av). Er CPU, ram? Er ikke 3GB ganske mye da? Så på den andre pcen, men jeg har dessverre ikke så mye penger, så den er uaktuell for meg. HP Pavilion s3500 koster bare 4000,- Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Okei, fant ikke ut hva Pavilion s3500 kostet, så antok den var i den prisgruppen som den komplett pcen I såfall vil jeg si at det er en bra PC til den prisen å være, men som sagt, det er ikke en gaming maskin hvor man kan spille alle nyere spill, men den burde holde i masseviss til mer hverdagslige ting som f.eks msn, musikk, internett. Steam spill burde gå greit , men ikke på høyeste grafikk og høy skjermoppløsning Lenke til kommentar
Seigmannen Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 Men kan den kjøre for eksempel PES og GTA? Det er de jeg spiller mest ihvertfall Uansett takk for hjelpen. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Det kan jeg dessverre ikke svare deg på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå