Zorlee Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Heisann dere! Jeg er en 18 år gammel gutt som skal ta meg et friår i år. Jeg ønsker meg en fleksibel jobb. Med dette mener jeg at jeg kunne tenkt å jobbe ca. 3 dager i uken (dagtid helst), altså ca. 23 timer i uken. Dette er i og for seg selv greit, MEN jeg har også lyst til å bruke en del tid av året på å reise. Jeg kunne tenkt meg å ta en uke i London, et par uker i New York (har allerede bestilt denne turen), og også ta en del langhelger og lignende. Har dere noen tips til hvordan jeg kan gjennomføre dette, hva jobber som er best for meg? Jeg er ikke så veldig kresen, så lenge jeg får grei betaling. Er dette mulig å få til? En jobb hvor jeg kan ta fri innimellom, hvis jeg tar meg en tur til utlandet? Alle svar mottas med stor takk! Vh Zorlee.. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 kan bli vanskelig men viss du er flink så vil e si det er fult mulig. bare si i fra tidlig og spør gjerne på intervjuet om fleksitid er mulig Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Sørg for å få jobb på en kiosk, bensinstasjon eller dagligvarebutikk, og vær flink til det du gjør. De stedene jeg har jobbet har ikke de som jobbet tilnærmet lik fulltid (selv om de ikke hadde fast arbeidstid) hatt noe problem med å fylle opp månedene/ukene for å tjene nok penger når det passet dem, og ta en del fri i ny og ne når det var det som passet, så lenge de gav beskjed en stund på forhånd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå