Gå til innhold

Kan noen "hoste" bilder til en artikkel?

Belarnion

Anbefalte innlegg

Jeg lurte på om det var noen her som kunne "hoste" noen bilder til en liten sånn "forum-artikkel" som jeg tenkte jeg skulle lage.

Jeg fikk en del hjelp fra forumet her når det gjelder vannkjøling, så jeg tenkte at jeg kanskje kunne gi noe tilbake :D

Jeg kan allerede avsløre at det vil bli noe bortimot en "drømmemaskin" (lommeboka føler seg tilsvarende dårlig). De fleste delene kommer i posten i morra. Skjermkortet (Radeon 9700 Pro) fikk jeg for en stund siden og det nådde 398/720 med stock cooling. Det skal bli gøy å se hva litt vannkjøling kan gjøre... :woot:

Jeg tar gjerne imot tips om hva jeg skal ta bilde av.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det koster en tier for web-plass hos start.no. Du må sende en tekstmelding for å opne ftp'en. Det er måe bedre å skaffe seg en plass selv en å legge bilder ut på andre sine ftp'er. Da har du kontroll over hvilke bilder som blir brukt og du slipper å frykte at de skal bli slettet.

Lenke til kommentar

vel, home.no er nok den besteh er i norge (bruker bare de selv) men en ting er dritt, de har få slots åpne på ftp serveren sin, så d kan at litt tid før du kommer inn, prøv å refreshe helt til du kommer inn...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...