Belarnion Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Jeg lurte på om det var noen her som kunne "hoste" noen bilder til en liten sånn "forum-artikkel" som jeg tenkte jeg skulle lage. Jeg fikk en del hjelp fra forumet her når det gjelder vannkjøling, så jeg tenkte at jeg kanskje kunne gi noe tilbake Jeg kan allerede avsløre at det vil bli noe bortimot en "drømmemaskin" (lommeboka føler seg tilsvarende dårlig). De fleste delene kommer i posten i morra. Skjermkortet (Radeon 9700 Pro) fikk jeg for en stund siden og det nådde 398/720 med stock cooling. Det skal bli gøy å se hva litt vannkjøling kan gjøre... Jeg tar gjerne imot tips om hva jeg skal ta bilde av. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Du får gratis webplass på f.eks www.start.no Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Det koster en tier for web-plass hos start.no. Du må sende en tekstmelding for å opne ftp'en. Det er måe bedre å skaffe seg en plass selv en å legge bilder ut på andre sine ftp'er. Da har du kontroll over hvilke bilder som blir brukt og du slipper å frykte at de skal bli slettet. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 www.home.no er gratis uten popups og er super-kjapp. Kan bare anbefales! Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Gikk laaaang tid før jeg skjønte hva han mente. Er i norsk-modus i dag :smile:. Lenke til kommentar
umy Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 vel, home.no er nok den besteh er i norge (bruker bare de selv) men en ting er dritt, de har få slots åpne på ftp serveren sin, så d kan at litt tid før du kommer inn, prøv å refreshe helt til du kommer inn... Lenke til kommentar
sega Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 www.starthotel.dk - glimmers, koster NADA og har mye lagringsplass. wicked. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Jeg kan hoste opp noen bilder på hjemmesida mi jeg, kontakt meg på epost, så fikser jeg det for deg, har webside plass fra OSEI www.bjaaland.net og www.tilja.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå