Konstabel Snabel Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Traff ei på fest som hadde med seg 12 bokser cola og drakk de i samme tempo som vi drakk øl. Tar 12 pils over ei cola any day. Går ut ifra at hun gikk for sukkerkicket da, eller? Farlig det der. Hører stadig om folk som går amok i sukker-rus. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Tennene har ikke godt av sånt. Det samme gjelder vel rusbrus. Nei, øl for helsens skyld, folkens. Evt sprit. Men hvis du trenger en rask unnskyldning, si at du er tidligere alkoholiker. Endret 18. september 2008 av Dorian Gray Lenke til kommentar
okjatakk Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Jeg tror det er viktig å ikke legge så mye vekt på dette med drikking, for da blir ikke følelsen av gruppepress så sterk. Liker man å drikke, så er det greit, på samme måte som det er helt greit om man ikke liker eller har interesse av å drikke. Ikke tenk så mye på hvem som drikker eller ikke, og husk å ha selvironi nok til å tåle noen sleivete kommentarer fra folk som drikker. De fleste mener ikke noe vondt med slikt. Heller ikke bland deg om du ser noen du synes drikker for mye. Med mindre de åpenbart har store problemer bør man la de holde på som de selv vil. Lenke til kommentar
henriksenA Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 (endret) hva skjer egentlig på en revyfest? er det som en vanlig fyllefest? Eller har jeg misforstått? Endret 18. september 2008 av henriksenA Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Jeg kunne aldri tenkt meg en god fest uten drikke, men en av mine beste venner kjørte avholds til han ble atten. Hva er galt med det? Han ble kastet ut av en fest i ny og ne fordi han kjørte cola og, ja, caps. Gledesdreper? Nei. Tvert imot! Hadde det ikke vært for han og hans edruelighet hadde mangt en stygg samtale endt med noe annet enn: "greit, jeg gir meg, dra til helvete". Vi som drikker må respektere de som ikke driker, like mye som de bør respektere oss. Hvorfor skal vi se ned på dem? Ikke alle trenger alkohol som en katalysator til å bli den festens über fürher. Lenke til kommentar
HannaMagnussen Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Drikk hvis du vil, og vil du ikke så vil du ikke .... Det er derimot ikke sagt at du må sitte hjemme; bli med ut og ha det morro uten å drikke. Fulle folk er alltid morsomme Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Han ble kastet ut av en fest i ny og ne fordi han kjørte cola og, ja, caps. Jeg kan godta at folk drikker Cola på fest, men caps? Altså, man kan i det minste gjøre et forsøk på å se bra ut hvis man først skal på fest. Caps er for snusere, 12-åringer og strandvolleyballspillere. Lenke til kommentar
arabisk-jente008 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Drikk hvis du vil, og vil du ikke så vil du ikke .... Det er derimot ikke sagt at du må sitte hjemme; bli med ut og ha det morro uten å drikke. Fulle folk er alltid morsomme enig Lenke til kommentar
probin Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 uenig!.. drikker du ikke, er du taper. enkelt og greit Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Å nei! En ukjent fyr på et forum kaller meg taper! Hyyyl ånei hva skal jeg gjøre?!! Lenke til kommentar
probin Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 HAHAHAHAHAHA.. eid! du er vel ikke taper vel . hehe (litt mye offtopic?.. hmm..) Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 uenig!.. drikker du ikke, er du taper. enkelt og greit Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Vi lever bare en gang, er vel ikke no gøy å gå rundt hele tida i samme tilstand vel? ja, man kan ha det gøy uten å drikke, men man får aldri samme følelsen av ting når man er edru som når man er full.. ja, jeg synes de som ikke drikker er driiiiitkjedelig å ha med å gjøre.. er mye mer gøy å være på fest med folk som drikker. BASTA BOM! Er du edru og vil komme på festen min, ja da slipper du ikke inn.. da må du sitte i gangen og holde jakkene mens vi andre har det gøy.. Inn i skammekroken med deg. respektere de som drikker?? NO DEAL! Endret 26. september 2008 av Melisma Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Folk som drikker for å ha det gøy klarer veldig ofte ikke å ha det gøy uten å drikke. Stakkars folk, sier jeg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Folk som drikker for å ha det gøy klarer veldig ofte ikke å ha det gøy uten å drikke. Stakkars folk, sier jeg. Jeg opplever også at folk som drikker Hansa ofte har større penis enn de som drikker Dahls. Heineken er likevel vinneren i øl-til-penis-forholdet. Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Folk som drikker guinness har lengre albuhår enn folk som drikker lyst hår. Av opplagte grunner. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Folk som drikker lyst hår, faktisk. Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Har du aldri prøvd det? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg opplevde faktisk aldri noe drikkepress som mindre. Var veldig komfotrabel som en nerd blandt nerder. Mens nå om dagen er det vi som holder de beste festene. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Sånn som nå, nå sitter jeg og koser meg med en øl med et par venner.. så kjedelig det hadde vært å hatt besøk av folk som ikke kunne kose seg med en pils engang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå