omfgusjsuki Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Hei! Emnetittelen sier egenlig alt... Når jeg "flytter" eller "drar" et vindu... så kommer det en grå firkant i samme størelse som vinduet. Denne firkanten signaliserer hvor vinduet skal bli flyttet... Før var det slik at vinduet ble med bortover uten en grå firkant.. Hvordan fixer jeg dette? Oppgavelinjen popper opp og ned altfor fort! Før gikk den sakte og fint ned og opp, men nå er det som den bare "boom" er der, og "boom" er ikke der. (skjul oppgavelinjen automatsik er på) Føler at pc'n min er blitt en old school 95 modell windows... Det en vista ikke burde være. Utseende er som før(vista utseende) Dette skjedde etter jeg kjørte uniblue speedupmypc2009 På forhånd, takk. Endret 11. september 2008 av omfgusjsuki Lenke til kommentar
Newklear Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 mappealternativer et sted tror jeg kanskje ; o Har ikke windows atm så får ikke sjekka ; S Lenke til kommentar
omfgusjsuki Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 Naa, finner det ikke=( Har lett der.. Si ifra om du finner noe eksakt=) Men eller's takk:P Lenke til kommentar
omfgusjsuki Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 Fant ut at det med grå firkant var under persjonalisering, Men vet ikke hvor man fixer oppgavelinjen enda. Lenke til kommentar
omfgusjsuki Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 Nå fikk jeg fixet alt... Takker for svar^^ Lenke til kommentar
TCi Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Vennligst korriger emnetitttelen. Ingen vits å skriv problem løst. Om noen har samme problemet så er det vel kjekt at hva problemet er står i tittelen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå