odd123 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Har fått en bærbar av en kompis, det er en Acer Aspire 3690. Den vil ikke starte. Det eneste som lyser på pc er en grøn lampe i front når jeg setter inn strømkabel. Ikke et pip ellers. Det jeg har blitt fortalt er at han slo hardt med knyttet hånd på pc, i eller ved mouse pad. Har åpnet pc, kan ikke se noen fysiske skader, ingen løse kabler (som jeg kan se). Siden den er helt død, tenkte jeg kanskje HK er gått eller en kortslutning. Er det noe mere jeg kan se etter før den går til de evige jaktmarker? Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Var PCen slått på når den fikk slaget? Om så tilfelle, kan ødelagt HDD også vurderes som årsak til at den ikke starter. Lenke til kommentar
odd123 Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 Den var på ja. Ville ikke den prøvd å starte uansett? Det er ikke antydning til liv. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Den var på ja. Ville ikke den prøvd å starte uansett? Det er ikke antydning til liv. ta ut batteriet å la laderen stå i Lenke til kommentar
odd123 Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 har prøvd det...hjelper ikke, da forsvinner også "ladelyset" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå