Mysterio Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg går siste året på VGS og klassen min skal ha Revy som skal vises på Kulturhuset i Årnes. Neste onsdag så skal folk legge frem emner/ting som kan tas med på fremføringen. Temaet er Ungdom(fra 1960-2008, altså alt som har med ungdom å gjøre de siste 50 årene) Mitt forslag vil være Skjult Kamera, og da må jeg ha noen sketsjer/scener som jeg bør legge frem for å vise at det kan bli bra. Har noen forslag? Etter å ha tenkt i ca 5 min så kom jeg frem til disse: 1: En fra klassen steller seg i en kø i Rema/Rimi/Kiwi/Mega, når vi kommer til kassa så sier vedkommende. "Jeg tar en medium kebab med ekstra mais og cola" Da får vi se på reaksjonen til personen som sitter i kassa. Får vi et svar om at det får vi ikke i denne butikken så sier vedkommende: "Ok. Men da tar jeg en burger" Budskapet er da at dagens ungdom spiser mer av "fast food" enn før i tida. Dette er en kjapp eksemper som jeg kom på nå.. Selvfølegelig ikke særlig bra, menbare for å illustrere at det må ha med ungdom å gjøre. Håper dere kommer med noen bra forslag. Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Du går på Nes VGS. el? Det hørtes ut som en kul idè... Lenke til kommentar
Mysterio Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 Du går på Nes VGS. el? Det hørtes ut som en kul idè... jepp.. går på nes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå