raWrz Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) 85-88 grader på et graffikort i en laptop er noe du må forvente (med eller uten støv) Grafikkort i stasjonære (eks 4870x2) med orginal kjøler kommer jo lett opp i det under spilling ;-) Endret 27. november 2009 av Submit Lenke til kommentar
dovring Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 85-88 grader på et graffikort i en laptop er noe du må forvente (med eller uten støv)Grafikkort i stasjonære (eks 4870x2) med orginal kjøler kommer jo lett opp i det under spilling ;-) joda, greit nokk att det kan komme opp i slike tempraturer, men pcn var ikke helt glad i slike tempraturer pcn var glovarm på hele undersiden... får vel sjekke hvordan det står til med cpu vifta i dag, ang støv. Lenke til kommentar
Prologue Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Jeg tar alltid ut batteriet når jeg har den tilkoblet en strømkilde. Den virker ikke så varm når jeg har den i fanget da. Lenke til kommentar
Ciwie Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Noen som har prøvd å kjøre sin 5930G ned i en slik skulder-bag? http://www.fredperry.com/bags/shoulder-bag.html Ser på målene at det "kanskje" går, men greit å vite Lenke til kommentar
AirWoif Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Rasling i vifta. Har ikke funnet noe svar i forumet om det med vifta som bråker som f... Noen tips om hvordan problemet kan løses? Er utrolig irriterende og sitte med en så bråkete pc under forelesninger osv. Tidligere har den jo vært stille som en mus! Btw så har jeg også måttet sende den inn på reparasjon en gang etter at ladern streika. Da hadde vifta allerede begynt å bråke. og subwoferen var sprengt. Jeg sendte pcen inn med forklaringer om alle problemene, men når jeg fikk pcen tilbake var en ny lader alt som var fikset. woofern var like sprengt og raslinga fra vifta var enda der. Hvordan få vifta back to normal? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg har installert windows 7 64 bit ultimate på denne pc'en, men får ikke HDMI utgangen til å virke, den virket helt fint på vista 32 bit.. Noen som har tips til hva jeg må gjøre? Jeg har installert grafikkdriveren for nvidia og en high def. lyd oppdatering fra windows update. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg har installert windows 7 64 bit ultimate på denne pc'en, men får ikke HDMI utgangen til å virke, den virket helt fint på vista 32 bit.. Noen som har tips til hva jeg må gjøre? Jeg har installert grafikkdriveren for nvidia og en high def. lyd oppdatering fra windows update. Never mind Lenke til kommentar
Steamed Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Fps når jeg spiller har gått veldig mye ned i det siste. Når jeg fikk pc'n var fps i css på 250 . Nå er den på 25 Hva kan jeg slette / hva kan jeg gjøre for å forbedre den ? (igjen) Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Fps når jeg spiller har gått veldig mye ned i det siste. Når jeg fikk pc'n var fps i css på 250 . Nå er den på 25 Hva kan jeg slette / hva kan jeg gjøre for å forbedre den ? (igjen) Det lurer jeg også på! Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Har windows 7 på min maskin. Alt har fungert fint, men har et lite problem med touch paden. Scrolle funksjonen fungerer ikke. Er det noen driver jeg kan laste ned for å få det til å funke? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 sliter med bråkete vifte, da spesielt en slags rasling. det er utrolig høylytt også! noen forslag til løsning? Lenke til kommentar
Cucumber Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Har windows 7 på min maskin. Alt har fungert fint, men har et lite problem med touch paden. Scrolle funksjonen fungerer ikke. Er det noen driver jeg kan laste ned for å få det til å funke? http://www.acer.no/acer/service.do?Languag...;CRC=3005844799 Bla deg fram til 5930G og last ned Synaptics Touchpad Driver. Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Hva skjer med at FPSen blir verre jo eldre PCen er, er det noen måte å få den tilbake til sånn den var da jeg kjøpte laptopen? Da jeg kjøpte laptopen var den rundt 170-200 på De_Dust2... Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Hva skjer med at FPSen blir verre jo eldre PCen er, er det noen måte å få den tilbake til sånn den var da jeg kjøpte laptopen? Da jeg kjøpte laptopen var den rundt 170-200 på De_Dust2... du må holde pcen i form! defragmenter, oppgradere drivere, antivirus, slette søppel +++ Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Noen som har drivere til lyden for Win7? Funker det å bare laste ned Realteks AC97 drivere fra dem direkte? Acers egne sider synes jeg er helt fucka, står jo at alt skal funke fint med W7. Funker jo, men ikke sånn som jeg vil.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Noen som har drivere til lyden for Win7? Funker det å bare laste ned Realteks AC97 drivere fra dem direkte? Acers egne sider synes jeg er helt fucka, står jo at alt skal funke fint med W7. Funker jo, men ikke sånn som jeg vil.. Har også spm ang. lyd. Etter jeg oppgr. til win7 mistet jeg mye av bassen. Må jeg installere crapware for å få den tilbake, eller er det snakk om drivere? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Noen som har drivere til lyden for Win7? Funker det å bare laste ned Realteks AC97 drivere fra dem direkte? Acers egne sider synes jeg er helt fucka, står jo at alt skal funke fint med W7. Funker jo, men ikke sånn som jeg vil.. Har også spm ang. lyd. Etter jeg oppgr. til win7 mistet jeg mye av bassen. Må jeg installere crapware for å få den tilbake, eller er det snakk om drivere? Du må installere crapware. For min del skurra subben så mye at jeg ble glad den ikke virker, men det du må gjøre er å installere Acer eManagement + eAudio + Gammel lyddriver som var orginalt på maskinen. (hadde brent ut en CD med alle driverene før jeg sletta Vista og installerte w7). Da virka det for meg, selv om jeg fikk noen rare feilmeldinger og slikt fordi programvaren ikke var tilpasset W7. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Hvordan får jeg det til å komme sånne grønne streker nederst på skjermen når jeg bruker volumhjulet på pcen? Fikk det til på forrige innstalering av W7, men nå har jeg formatert og den er borte. Har innstalert drivere + acer audio management eller hva det heter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Litt OT: Men når man endelig får installert en ren win7 så skal man begynne å putte tilbake all crapware'n? Nesten litt ironisk Tok ett kjapt søk på google og fant denne linken: http://en.kioskea.net/forum/affich-48679-g...-bar-is-missinf Just solved it; started 'launch manager' in start menu if anyone else has the problem on an acer Launch manager did the tirck. acer5335 here. thank u Prøv dette.. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Er det noen som har erfaring med å bytte vifta på maskinen sin? har funnet vifte http://no.eetnordic.com/product.aspx?id=23...=Acer-FAN.SUNON er dette noe vanskelig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå