jonas_blomster Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hei, er det noen som har installert Windows 7 på maskinen? Hvordan fungerer driverene fra Acer på Windows 7? Jonas Lenke til kommentar
Løve Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Noen som vet teknikken for å ta av tastene fra tastaturet? Tenker spesiellt på spacebaren. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Noen som vet teknikken for å ta av tastene fra tastaturet? Tenker spesielt på spacebaren. Berre å drage den av. Lenke til kommentar
8ruk3rn4vn Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Hei, er det noen som har installert Windows 7 på maskinen? Hvordan fungerer driverene fra Acer på Windows 7? Jonas Har hatt W7 Pro 32-bit en stund allerede og det fungerer knirkefritt. Alt fungerte som det skulle rett ut av boksen. EDIT: har ikke testet webkameraet. Kan sjekke opp i det i løpet av et par dager. EDIT 2: alt funker som det skal ja. Endret 19. oktober 2009 av 8ruk3rn4vn Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hei, er det noen som har installert Windows 7 på maskinen? Hvordan fungerer driverene fra Acer på Windows 7? Jonas Jeg har, men trenger ikke drivere, har kun installert Webcamera. Men husk å last ned Ultimate x64 drivere. Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) takk for svar Driver og installere det nå. Håper alt går knirkefritt EDIT: Trente man ikke installere skjermkort driver engang? :S Endret 27. oktober 2009 av jonas_blomster Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Databasen til Win7 er _MYE_ større enn vista sin så uptodate nvidia/ati drivere får du der Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hmmm... installert nå, og når jeg tar performance testen i W7 får jeg 1 poeng for grafikk ytelse. Så da må jeg vel bare installere driveren da, eller må denne søkes/aktiveres i W7 på noen måte? Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Det finnes et programm som heter Driver Checker, tror jeg. Jeg har kjørt det på min Win7, og det stod at alle drivere som trengtes var haket grønt. Fant ingenting med raud X på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hallo! Jeg har denne pc'en. Vil om kort tid få Windows 7 Ultimate black special edition gjennom jobben og ønsker å installere denne som en clean install. So far so good. Den dagen jeg skal selge denne pc'en ønsker jeg ikke selge den sammen med operativsystemet som har en antatt verdi på omtrent like mye som pc'en er verdt. Spørsmålet mitt er følgende: Jeg ønsker derfor å ta backup av vista og alle acer konfigurasjonene den kommer orginalt med. * Er dette mulig? * Kan jeg lagre backupen på en ekstern harddisk eller må den først lagres på DVD plater? * Blir backupen jeg tar en speilkopi av nåværende system eller av den orginale systeminstallasjonen? Håper det er noen her som har kunnskap til å vite dette Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Du har programvare på maskinen i utgangspunktet, som kan brenne ut recovery-partisjonen på DVD. Acer emPowering system eller noe. Brenner du ut recoverypartisjonen kan maskinen sette tilbake til fabrikkstandard med dvd`ene Endret 31. oktober 2009 av Trainman Lenke til kommentar
Cucumber Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 om det er interesse for det, så kan jeg ordne en liten guide for å få rensa viften for støv. det hjelper meget godt på ytelsen, da denne laptopen blir veldig varm når støvet samler seg. Jeg fjerna nettopp støv i 2 cm tykkelse rundt vifta. Melder min interesse her, er ganske redd for å ødelegge noe når jeg åpner den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 om det er interesse for det, så kan jeg ordne en liten guide for å få rensa viften for støv. det hjelper meget godt på ytelsen, da denne laptopen blir veldig varm når støvet samler seg. Jeg fjerna nettopp støv i 2 cm tykkelse rundt vifta. Melder min interesse her, er ganske redd for å ødelegge noe når jeg åpner den. Hadde vært knall med en liten guide på dette Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Hei, det er noe problem med skjermen min, at det kommer skurring om den ikke er på helt rett plass. Er det noen som vet hvor mye en ny skjerm vil koste? Endret 1. november 2009 av mini097 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Jeg vil anta ett sted mellom 1000-2000 kr. I tillegg må den også monteres.. Har du tatt kontakt med acer? Er det noen som vet om Windows 7 64 bit virker knirkefritt ut av esken? Ev. hva virker ikke? Endret 1. november 2009 av Slettet+19283741 Lenke til kommentar
8ruk3rn4vn Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 om det er interesse for det, så kan jeg ordne en liten guide for å få rensa viften for støv. det hjelper meget godt på ytelsen, da denne laptopen blir veldig varm når støvet samler seg. Jeg fjerna nettopp støv i 2 cm tykkelse rundt vifta. Melder min interesse her, er ganske redd for å ødelegge noe når jeg åpner den. + 1 Hadde vært veldig greit. Lenke til kommentar
Wimba Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Nå er jeg drittlei de media knappene på høyre side. Kommer alltid borti disse når jeg sitter å hører på den beste sangen. Noen som vet hvordan jeg kan skru dem av? Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Nå er jeg drittlei de media knappene på høyre side. Kommer alltid borti disse når jeg sitter å hører på den beste sangen. Noen som vet hvordan jeg kan skru dem av? Lurer jeg også på! Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Hei, har akkurat lagt inn Windows 7 på PCen, fungerer fint, men den blir varmare no enn før. Viftene går sjeldnare også, og med gaming codmw2 så går ikkje viftene raskare enn vanleg. Andre som har liknande problem? Nokon som har ei god løysning på problemet? Har Vista og Ubuntu frå før, og i Vista fungerar alt bra. Trur alle driverar er lagt inn automatisk. Lenke til kommentar
dovring Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 nå sliter jeg veldig med pcn min her... :/ har kobla den til tvn min med hdmi, alt funker fint. kjører en bluray film (720p) i VLC.. etter å ha sett i ca 30 min starter pcn å bli meget meget varm :S da kommer problemet med att bildet blir veldig hakkete/uklart. sjekker tempen på skjermkortet 85-88 grader :O Pcn står på flatt underlag (pcpute fra ikea) er heller ikke sååå lenge siden pcn ble rengjort for støv da den var inne hoss acer for rep. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå