mortex2008 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 om det er interesse for det, så kan jeg ordne en liten guide for å få rensa viften for støv. det hjelper meget godt på ytelsen, da denne laptopen blir veldig varm når støvet samler seg. Jeg fjerna nettopp støv i 2 cm tykkelse rundt vifta. Yes. Det hadde vært bra. Jeg prøvde å ta den opp med å skru opp skruene, men da den hang litt enkelte steder så turde jeg ikke mer. Så da ble den værende full av støv... Kjempebra dersom du vil gjøre dette for oss som ikke er så sikre med å tukle med PC selv... M Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Har fått en god del problemer med min 5930G i det siste. For det første funker ikke de innebygde høytalerne lengre. Men det er bare latskap fra min side at jeg ikke har sendt den inn. For det andre har den blitt sykt treig. Lagger til og med i Mozilla ganske ofte Har kjørt reinstalasjon fra backup-diskene jeg brant ut da jeg fikk PC'en, men det hjalp ikke noe særlig. Hva kan dette skyldes? Virus eller liknende? Lagger også i WC3, noe som også er ganske utrolig med de specsa PC'en har. Noen som har noen gode tips til hva jeg må gjøre for å få maskina tilbake til mer normal stand? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 PCen min har begynt å skru seg av etter en viss tid. Hvordan stiller jeg på dette, så den holder seg igang selv om jeg er borte fra den en halvtime? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Høyere klikk på skrivebordet - Tilpass - Skjermbeskytter - skriv så mange 9 tall du bare har lyst :-) Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Tenker på å formatere, og legge inn alt på nytt. Vil de 3 backup CD'ene man blir forespurt om å lage når PC'en er ny være nok for å installere på nytt? Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 hei, internett porten på min 5930g er begynt og bli slarkete, det vil si at kabelen detter på en måte ut om jeg for eksempel kommer så vidt borti pcen. det er veldig irriterende og min garanti gikk ut den 12.9 fra Komplett, men jeg kan jo kanskje prøve og få sendt den inn alikevel, eller få reparert det hos et pc verksted, Noen som har en ide om hva jeg burde gjøre, og eventuelt hva det vil koste om jeg må betale et verksted? Lenke til kommentar
Lond Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Tenker på å formatere, og legge inn alt på nytt. Skal gjøre det samme, men har mista alle cdene som fulgte med pcen inkl. windows. Er det mulig å formatere ved å bruke en annen windows-cd? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) det fulgte ikke med noen CDer med denne maskinen slik gjør dere det: DETTE VIL SLETTEA ALT PÅ C: MEN IKKE PÅ D: start - Acer eRecovery - Gjennoprett til fabrikk standar :-) Endret 27. september 2009 av Submit Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
k_flaathe Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 noen som kan hjelpe meg? sikker på at det ikke er nettverkskabelen som er ødelagt? hørtes merkelig ut at du har klart å ødelegge inngangen.. Lenke til kommentar
Prologue Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 En del ganger når jeg logger meg på etter at maskinen har vært i dvalemodus, så kan jeg ikke åpne noen ting. Det virker ikke å klikke vanlig og når jeg høyreklikker på f.eks Datamaskin på skrivebordet så får jeg opp alle de vanlige valgene UNTATT -ÅPNE-. Noen som vet hva dette kan skyldes? Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Nå begynner jeg å bli mildt sagt forbanna på touchpaden. PC-musa mi har tatt kvelden, og jeg blir nødt til å bruke touchpaden. Problemet er bare at den er så ufattelig irriterende. Jeg får blant annet ikke skrudd av den hjernedøde funksjonen som lar en trykke bare ved å tappe fingeren på touchpaden. Det vil da si at når jeg sitter og skriver, så hopper markøren frem og tilbake, og alt blir bare et helsikkes rot. Det er rett før jeg kasserer hele dritten. Og det er veldig synd, for rent ytelsesmessig så er maskinen rå som bare det. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Høyreklikk på skrivebordet --> Tilpass --> Musepekere --> Enhetsinnstillinger --> Innstillinger --> Trykking --> Fjern haken for "aktiver trykk". Da skulle problemet være borte. Edit: Har forresten fått tilbake pc'en etter å ha levert den inn til reperasjon pga problemer med skjermen, og nå fungerer den helt supert. Tok heller ikke mer enn bare 2 og en halv uke. Endret 3. oktober 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
bakhjulet Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Trykk ALT+F10 når Acer logoen vises, da settes maskinen tilbake til fabrikk standard:-) Gjorde dette med min i går, og alt funker nå:-) Lenke til kommentar
Prologue Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 En del ganger når jeg logger meg på etter at maskinen har vært i dvalemodus, så kan jeg ikke åpne noen ting. Det virker ikke å klikke vanlig og når jeg høyreklikker på f.eks Datamaskin på skrivebordet så får jeg opp alle de vanlige valgene UNTATT -ÅPNE-. Noen som vet hva dette kan skyldes? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 5691 points i 3dmark06 med windows 7 nå. Litt trist når "fastest system" har 52598 da, herregud Riktignok latterlig oc og hardware for tuusenvis. EKSTREMT fornøyd med ytelsen denne laptopen har levert frem til nå Crysis og nå Risen på high, digg digg. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Har eit lite problem med høgtalarane... når det ikkje er kobla til headset, Kjem det ein konsant, irriterandes, statisk støy frå høgtalarane. Eg trur kanskje det kan vere problem med realtek-drivers, men eg veit ikkje heilt korleis eg kan oppdatere dei... Lenke til kommentar
Løve Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Det samme skjer på min maskin, men tror ikke det er driverne. Når jeg har i mikrofon og headset, eller headset og line-in så knitrer det. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Med meg forsvinner lyden heilt når ein lyd blir spelt av, sjølv om volumet er dempa. om eg koblar til headset, mikrofon, whatever, sluttar lyden brått... Lenke til kommentar
Løve Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 http://www.realtek.com.tw/downloads/downlo...p;GetDown=false Her er linken til driverne ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå