Gå til innhold

Acer Aspire 5930G - Samletråd

ovinn

Anbefalte innlegg

hei:D

bare lure på en ting angående msn. hver gang noen trykker på videosamtale og jeg godtar så klikker pc'n og jogger av msn automatisk. utrolig irriterende. og en ting til. dette er sikkert et veldig dumt spørsmål men når det gjelder drivere til dennne pc'n. koster det penger å oppgradere og hvis ikke, hvor gjør jeg det?:D

takker for alle svar på forhånd:) :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei:D

bare lure på en ting angående msn. hver gang noen trykker på videosamtale og jeg godtar så klikker pc'n og jogger av msn automatisk. utrolig irriterende. og en ting til. dette er sikkert et veldig dumt spørsmål men når det gjelder drivere til dennne pc'n. koster det penger å oppgradere og hvis ikke, hvor gjør jeg det?:D

takker for alle svar på forhånd:) :thumbup:

http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/as_5930.html

Der har du alle driverne, gratis, lovlig og ready to go :)

Lenke til kommentar

Andre som har oppdaget at Ubisoft-spill ikke fungerer på maskinen? :S Jeg installerte Rainbow Six Vegas, hvor skjermen ble helt hvit. Installerte til og med gamle "Far Cry", og dette ville heller ikke fungere. Ble helt hvitt. Utrolig irriterende. Men når jeg tenker meg om, spilte jeg faktisk "Far Cry 2" uten problemer.

Lenke til kommentar
Andre som har oppdaget at Ubisoft-spill ikke fungerer på maskinen? :S Jeg installerte Rainbow Six Vegas, hvor skjermen ble helt hvit. Installerte til og med gamle "Far Cry", og dette ville heller ikke fungere. Ble helt hvitt. Utrolig irriterende. Men når jeg tenker meg om, spilte jeg faktisk "Far Cry 2" uten problemer.

Nope. Det må nokk være driverfeil.

Lenke til kommentar

Jeg gjentar :)

Er det en Acer ute nå som erstatter tilbudet som var på vår Acer Aspire 5930G

Altså en ny versjon som kan sies å være like bra som den gamle modellen bare med ny og oppdatert hardware? Acer Aspire 5930G har jo forsvunnet ut av prisguiden virker det som...

Hva heter den?

Eventuelt et annet merke?

Lenke til kommentar
Husker en plass jeg kunne trykke på "Optimaliser for best ytelse" eller "Optimaliser for best utseende". Noen som vet hvor det er? Finner det ikke igjen.

hoff litt offptopic men :p

hold inne windows tasten - Pause Break tasten (nommer 3 øverst til høyere) avangsterte System innstillinger (nederste på menyen på venstre sia) - klikk på den første innstillinger knappen

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Windows 7 på denne er rene drømmen :)

Syns du at ting går kjappere i Win 7 enn det gjør i Vista på denne pc'en? Hvordan er lyden? Får du fortsatt den ganske så gode lyden (til å være laptop) med bass i win 7?

Lenke til kommentar
Windows 7 på denne er rene drømmen :)

Syns du at ting går kjappere i Win 7 enn det gjør i Vista på denne pc'en? Hvordan er lyden? Får du fortsatt den ganske så gode lyden (til å være laptop) med bass i win 7?

Ting går MYE kjappere. Superbaren er super. Lyden har jeg ikke fått testet ordentlig. Acer-søppelet er borte :D Eller, er det jo fortsatt i Vista da. Synes også layouten er litt finere, og man har flere muligheter til å konfigurere skrivebordet.

Men har bare utforsket et par timer ennå. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...