Gå til innhold

Acer Aspire 5930G - Samletråd

ovinn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105476

Da har jeg endelig fått pc'en min tilbake fra service, og så viser det seg at de har kobla lyden helt feil. Virker som om den vanlige lydkabelen er kobla til subben, mens ingenting er koblet til den andre høytaleren. Tips til hva jeg bør gjøre?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Sjekka ut det som var av instillinger nå, men uten hell. PC'en kommer rett fra service, hvor de har byttet systemboard og minnebrikker. Noen som har hatt noe liknende trøbbel før? Og mister jeg garantien om jeg åpner PC'en og starter å skru?

Lenke til kommentar
Du mister selvsagt garantien om du skrur den opp selv.

Nope :) du mister garantien hvis du skrur op HELE understia. hvis du leser så reklamerer Acer at man kan innstalere opp til 4GB med Ram.

uansett hvis du skrur opp den lille plata under så mister du ike garantien. men så fort du begynner og skru inni selve maskina er det b are og vinke hade til garantien :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Så da er det bare å sende inn pc'en til Acer nok en gang, for å få fikset noe så banalt som at de har kobla feil under reperasjonen. Woho! Tok rundt en måned sist gang jeg sendte inn.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Hva er grunnen til at jeg får bedre ytelse i spill når jeg har strømkabelen koblet til, i motsetning til når jeg kjører på bare batteri? Går det ann å fikse dette? Jeg regner med CPU'en etc. klokker seg selv ned når man kjører på batteri for å spare strøm.

Lenke til kommentar
Hva er grunnen til at jeg får bedre ytelse i spill når jeg har strømkabelen koblet til, i motsetning til når jeg kjører på bare batteri? Går det ann å fikse dette? Jeg regner med CPU'en etc. klokker seg selv ned når man kjører på batteri for å spare strøm.

klikk på start- søk etter Acer ePower Management - ta ut kabel hvis den er i og fiks CPUen til maks / GPU strømtilførsel etc ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Flere som har opplevd skuring i bassen? Det er ikke alltid, men det skjer i tidsrom av og til, og da varer det gjerne lenge.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Du kan stille ned styrken på bassen om du går på kontrollpanel --> lyd. Har opplevd samme scenarioet tidligere.

Hjelper det da? Selv om jeg har det laveste høyttaler volumet så får jeg problemet med skurring i bassen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...