D'Amico Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Noen som kan si hva jeg kan gjøre for å få PCen til å starte opp raskere? Bruker jo over et minutt Ikke slå den av Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Btw, noen som har prøvd Seven på denne? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Btw, noen som har prøvd Seven på denne? hvis du mener win7 så har jeg det på maskina (dualbooter med vista) Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Får jeg denne skjermdriveren i 64bit også? Om ikke, hvilen bør jeg da bruke? http://www.nvidia.com/object/geforce_noteb...79.28_beta.html Edit: Glem det: Fant den selv Var bare å søke på 64 istedenfor 32 Endret 4. februar 2009 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) noen som har forslag til hva den klikkinga kan være som jeg nevnte tidligere? Er litt nervøs... Angående slå av pc, sett den heller i standby. Skrur sjeldent av min pc. Endret 5. februar 2009 av Dammed Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Da har jeg endelig fått pc'en min tilbake fra service, og så viser det seg at de har kobla lyden helt feil. Virker som om den vanlige lydkabelen er kobla til subben, mens ingenting er koblet til den andre høytaleren. Tips til hva jeg bør gjøre? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Sjekk instillinger for lyd under kontrollpanel. Mye som kan endres på der. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Sjekka ut det som var av instillinger nå, men uten hell. PC'en kommer rett fra service, hvor de har byttet systemboard og minnebrikker. Noen som har hatt noe liknende trøbbel før? Og mister jeg garantien om jeg åpner PC'en og starter å skru? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Du mister selvsagt garantien om du skrur den opp selv. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Du mister selvsagt garantien om du skrur den opp selv. Nope du mister garantien hvis du skrur op HELE understia. hvis du leser så reklamerer Acer at man kan innstalere opp til 4GB med Ram. uansett hvis du skrur opp den lille plata under så mister du ike garantien. men så fort du begynner og skru inni selve maskina er det b are og vinke hade til garantien Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Så da er det bare å sende inn pc'en til Acer nok en gang, for å få fikset noe så banalt som at de har kobla feil under reperasjonen. Woho! Tok rundt en måned sist gang jeg sendte inn. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 mister man garantien hvis man installerer et annet operativsystem? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Nei, du mister ikke garantien ved å installere et annet OS. Men de driver naturligvis kun support på det medfølgende. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 ok fordi cpu'en min blir fort 80C. Bruker nootebok hardware control og etter 1-2 timer med wow så ligger CPU på 80C og Harddisken på 50-60C. Men jeg hører aldri viftene... Er dette noe jeg selv kan fikse? Lenke til kommentar
Fapse Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Dette er ganske greie temperaturer. Selv får jeg opp i mot samme temperaturer bare at viften min går amokk. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hva er grunnen til at jeg får bedre ytelse i spill når jeg har strømkabelen koblet til, i motsetning til når jeg kjører på bare batteri? Går det ann å fikse dette? Jeg regner med CPU'en etc. klokker seg selv ned når man kjører på batteri for å spare strøm. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hva er grunnen til at jeg får bedre ytelse i spill når jeg har strømkabelen koblet til, i motsetning til når jeg kjører på bare batteri? Går det ann å fikse dette? Jeg regner med CPU'en etc. klokker seg selv ned når man kjører på batteri for å spare strøm. klikk på start- søk etter Acer ePower Management - ta ut kabel hvis den er i og fiks CPUen til maks / GPU strømtilførsel etc Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Flere som har opplevd skuring i bassen? Det er ikke alltid, men det skjer i tidsrom av og til, og da varer det gjerne lenge. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Du kan stille ned styrken på bassen om du går på kontrollpanel --> lyd. Har opplevd samme scenarioet tidligere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Du kan stille ned styrken på bassen om du går på kontrollpanel --> lyd. Har opplevd samme scenarioet tidligere. Hjelper det da? Selv om jeg har det laveste høyttaler volumet så får jeg problemet med skurring i bassen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå