Gå til innhold

Acer Aspire 5930G - Samletråd

ovinn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare for å ha det litt klart her. Dette er ikke de samme maskinene?

http://www.elprice.no/data/baerbar-pc/acer...r-pc-lxaq40x045

--------------------------------------------------------------------

http://www.elprice.no/data/baerbar-pc/acer...m-gt-lxaq30x066

Men hvilken er best? :hmm:

Forstår fremdeles ikke hvorfor begge har samme pris. Den øverste er jo et mye bedre tilbud...

De burde heller tatt inn P8600 modellen.

Endret av Andre1980
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Bare for å ha det litt klart her. Dette er ikke de samme maskinene?

http://www.elprice.no/data/baerbar-pc/acer...r-pc-lxaq40x045

--------------------------------------------------------------------

http://www.elprice.no/data/baerbar-pc/acer...m-gt-lxaq30x066

Men hvilken er best? :hmm:

Forstår fremdeles ikke hvorfor begge har samme pris. Den øverste er jo et mye bedre tilbud...

De burde heller tatt inn P8600 modellen.

Selges P8600 mod for 7000 ett annet sted?

Lenke til kommentar
Hehe :p Men har dere lagt det opp slik at dere har 10 timer norsk?

Vi har spredd fagene litt utover, så vi har en god del media neste år, og ikke så sykt med allmennfag.

Vi har 10t med norsk nå ja, samt historiekurs som skulle vært tatt over to år. Samme med naturfag tror jeg, usikker. Det er nok bedre å spre fagene litt, men fy så godt det var i 1. og 2. :p

Lenke til kommentar
Har noen prøvd noen Adobe programmer på pcen? Har planer om å bruke Premiere og lurte derfor på om noen har noen erfaringer med å bruke det på pcen?

Har sittet å redigert en reklamefilm på snaut et minutt, og dette fungerte veldig bra :) Raskt og fint, tok ikke lang tid å rendre hele filmen heller

Lenke til kommentar

Hei, nå har jeg et stort problem.. jeg har avinstalert den vanlige 32 bitten som var med pcen, og innstalert 64bit vista home, men jeg får ikke det tråløse nettet til og virke, og jeg har prøvd alle driverene på acer sin hjemme side, til og med googlet for og finne de. uten hell! hva skal jeg gjøre? virker som om at jeg må ha alle de dumme tilegs programene til acer for at pcen i det hele tatt skal gidde og være litt hjelpsom

Lenke til kommentar

Hei, nå har jeg et stort problem.. jeg har avinstalert den vanlige 32 bitten som var med pcen, og innstalert 64bit vista home, men jeg får ikke det tråløse nettet til og virke, og jeg har prøvd alle driverene på acer sin hjemme side, til og med googlet for og finne de. uten hell! hva skal jeg gjøre? virker som om at jeg må ha alle de dumme tilegs programene til acer for at pcen i det hele tatt skal gidde og være litt hjelpsom

beklager dobbel post.

Lenke til kommentar

Hei, Jeg er lei av vista og skal instalere windows XP 64bit. Og ja jeg har lest gjennom alle postene g sett flere linker til drivere men, enten så funker ikke driverne som ligger på siden eller så er siden nede. Så jeg spør om det er noen som sitter med xp på denne og kan linke til de driverne de brukte.

Er det foresten forskjell på 32 bit drivere og 64 bit drivere?

Og får dere med XP alle de snarveien til å fungere?

Lenke til kommentar

beklager dobbel post.

trykk på den øverste knappen på de fire knappene på venstre sia :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...