Gå til innhold

Acer Aspire 5930G - Samletråd


ovinn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Hvorfor har det seg slik at den lagger på San Andreas Multiplayer ??

 

Lagger ikke på en gammel HP UTEN skjermkort !!!

 

Så koffer ?? Noen drivera jeg trenger ??

Lenke til kommentar
Hvorfor har det seg slik at den lagger på San Andreas Multiplayer ??

 

Lagger ikke på en gammel HP UTEN skjermkort !!!

 

Så koffer ?? Noen drivera jeg trenger ??

 

Tviler på at den gamle HPen ikke har skjermkort, men derimot et integrert skjermkort :p

 

1. Gå i enhetsbehandling og sjekk at Nvidias driver er installert på maskinen, og ikke bare en Generic skjermdriver.

 

2. Sjekk strøminstillingene (acer epower management - trykk på e knappen i øvre høyre hjørnet) at den står på full ytelse under spill.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Jeg fant ut hadde en gammel friver installerte ny og den gikk helt perfekt :D

 

Men hvordan skal jeg lage en sikkerhets kopi disk det bilde er jo på 8 GB !!

 

Hva gjør jeg ??

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Så det betyr at det er ikke så mye og hente på og ordne den til det ??

 

Men ka er helt det høyeste ikke ka pcen klarer, men ka den rangeringa kan visse ??

Lenke til kommentar

Hei igjen!

 

Jeg har som sakt tidligere problemer med å brenne recovery dvd'ene.

Jeg har nå fått beskjed fra Acer om at jeg må bruke DVD+R, og ikke minus???

Jeg har ikke erfaring med de nyeste brennerne på markedet, som også har blueray leser.

Det har ikke vært noe problem på den "gammle" brenneren å putte i nesten hvaslags plater det skulle være.

Er det blitt sånn nå at man må finne et bestemt merke, og en spesiell kvalitet for å få det til??? Jeg kan huske for maaaange år siden når vi hold på med 1X og 2X brenning av cd plater, at merke og kvalitet måtte "passe" til det brenner merke/modell du hadde...

 

Er det slik at alle her med Acer 5930G m blueray, bruker bare DVD+R?

 

Siden jeg fikk faktura på at jeg sendte den inn fordi jeg ikke fikk brennt ut recovery, men at service folkene fikk det til på Verbatim DVD+ plater, kan jeg vel med full rett IKKE betale faktura? Det er jo en "DVD+-RW" brenner, og i innstruksjonene som følger pc sier at man må huske å brenne recovery, og at men kan bruke DVD-R ELLER DVD+R.

Da er vel dette en "mangel" siden jeg ikke blir informert om dette verken da jeg kjøpte pc, eller når jeg ringte support for å spørre om hvilke plater jeg skal bruke, og mannen sier "Samme det, men vi annbefaler Vermatim minus!, men alle minus plater kan du bruke".

Jeg fikk det ikke til alikevel, og sendte den inn...

 

Litt langt innlegg, men lurte FÆLT på hvilke plater dere der ute bruker????

 

Hilsen Roald

Lenke til kommentar

Ville vært rart om den ikke takla minus plater.

 

Eneste problemet jeg kan se er om recovery brenne softwaren har noe problem med pluss, men da er dette noe som acer skulle hatt opplyst om uansett. Så denne fakturaen ville jeg tatt kontakt med selger og diskutert at dette er feil som ikke skyldes deg, og i beste fall skyldes manglende opplysninger fra Acer og eller selger.

Lenke til kommentar

Takker så mye for raskt svar og tips!

 

Men de som vil, kan godt skrive hvilke DVD R plater de bruker, så kunne jeg jo ivertfall si det til Acer at andre med samme maskin har fått til å brenne recovery med MINUS plater...

 

Ha en flott Fredag! :-)

 

Roald

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...