Gå til innhold

Acer Aspire 5930G - Samletråd


ovinn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette har jeg også lurt på. Den blinker ikke hele tiden heller. Virker ikke som det er relatert til aktivitet på nettet, bare sånn tilfeldig blinking. Men den er litt irriterende. En annen ting er deaktivering. Om du slår av nettverket, restarter, eller slår den av, så er nettverket på igjen neste gang.

 

Eneste løsning jeg ser sånn i farten er at man tar litt svart tape over lyset. Men litt dritt dersom tapen henger på lenge blir hele knappen klissete av limen fra tapen.

Lenke til kommentar

De som har hart problemet med støy, vennligst post hva det har gjort for å fikse problemet (hvis dere klarte det :p). Nå som viftestøy er forskjellig fra person til person på denne PC'en, tenkte jeg vi kunne poste litt egne erfaringer angående dette "problemet". Legg gjerne inn hvilket temperaturer dere får under IDLE og LOAD, hva slags viftestøy dere opplever under hvilket temperaturer dere har osv. Dette tror jeg kunne vært til hjelp for dem som irriterer seg over viften :) Er selv et offer der :(

 

Skal poste temperaturene mine i morgen :)

Lenke til kommentar

Sjekk at alle forbindelser sitter ordentlig. Prøv å ta stikket ut og inn av PC'en og vent ca. 10 min. Hvis batteiet ditt fortsatt tappes for strøm er det noe muffins. BTW, det er normalt at det står hvor mange prosent batteri det er igjen mens du lader ;) Gjør det hos meg.

Lenke til kommentar
Det har jeg gjort. Prøvd det meste. Den lader ikke, og den står fortsatt på 96%.

Da tror jeg nesten den lader, hvis batteriet fortsatt viser 96%. Prøv å hold musepekeren over, så tror jeg du skulle se om den lader. Står ofte: Lader - X% gjenstår

 

Det står 96% tilgjengelig (koblet til, lader ikke).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Er 1280x800 lite hvis man er vant til 1440x1050?

 

 

Jeg hadde samme overgang selv. Jeg ser positive og negative sider med begge. F.eks. er tekst mer lettleselig i den minste oppløsningen. Nettsider er mer tilpasset den lave oppløsningen enn den store. Spill går lettere i native oppløsning i den laveste oppløsningen.

 

Negative er når jeg holder på med mange ting på en gang. F.eks. musikk, msn internett samtidig.

 

Ellers har overgangen gått helt fint for min del. Tror ikke den vil by på store problemer for deg heller om du bruker den til "vanlige" ting som msn, internett, musikk, spill osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...