Alt-Ctrl Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Det er det jeg vil ha svar på. Tåler det normalbruk, eller er finishen egna for å stå i glasskap til pynt? Jeg har ingen problemer med riper. Nå har ikke jeg gått grundig over den for å se, men jeg har ikke lagt merke til noe. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Høres jo lovende ut. Pent normal bruk synes jeg man kan forvente de skal tåle. Det er det faktisk en del i dag som ikke tåler. Hvem har den beste prisen på 5930G nå? Usikker på om jeg skal ha den, for jeg har lyst på 6935G også, men den er jo noe dyrere, så jeg er usikker på om den er verdt prisøkningen. Endret 7. januar 2009 av L O G I M A N Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 "Hvem har den beste prisen på 5930G nå?" ha jo noe så fett noe som heter prisguiden https://prisguiden.no/product.php?productId=100570 Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) "Hvem har den beste prisen på 5930G nå?" ha jo noe så fett noe som heter prisguiden https://prisguiden.no/product.php?productId=100570 Det vet jeg, men den dekker langt fra alle sjappene. Nå var det kun 2 stykk der inne. Det er langt flere som selger Acer enn det. Så derfor kunne det jo være noen visste om noen som hadde et enda bedre pris på denne Denne skal jo være i to modeller, der den ene har bluray leser og 4gb. Selges denne noe sted nå`? Endret 7. januar 2009 av L O G I M A N Lenke til kommentar
stmonsen Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Prøvde å opprette en tråd her, men der var det lite respons å få, satser på at det er lettere her hos dere som er så engasjerte. Jeg har tenkt å kjøpe meg 5930g 0045 i et halvår, og nå når jeg har fått penger til det, så synes jeg det er rart at det ikke er kommet noen 'oppfølger' eller en som kanskje er i klassen over denne til en pris ikke langt unna. Er denne maskina fortsatt veien å gå tror dere? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Og et annet spørsmål. Disse leveres vel med Vista HP 32 bit de? Sitter faktisk å lurer på om de overhode leveres med 64 bit på 4GB versjonene også. Stort sett synes jeg det er tåpelig å levere 32 bit på fult ut 64 bit systemer. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jaja, er jo ikke noe stort problem. Kommer til å legge inn alt på nytt i det jeg slår den på. Å la den bruke en time på ferdig oppsettet og så fjerne søppel er for tungvint. Går jo fint ann å legge inn 64 med 32 bits nøkkelen. Gjort det på Asusen jeg har nå. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Så denne pcen er fullt kompatibel med 64-bit-utgaven? Men det er vel fortsatt slik at en del programmer og spill ikke fungerer under 64-bit? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Jeg får da håpe det finnes drivere til 64 bit. Chipset og skjermkort burde vel ikke være noe problem. Får bare håpe spesielle drivere finnes? Er vel noen som har lagt inn 64 bit på denne som vet om alt fungerer eller ei? Jeg for min del har ikke hatt noe behov for 32 bit. Det utstyret og de programmene jeg trenger og har fungerer utmerket med 64 bit. Nå er det jo sånn at 64 bit kjører fint 32 bit, og 16 bit programmer. Er kun drivere som må være 64 bit kompatible. Edit: ser på forsiden nå link til 64 bit drivere. Der mangler ethernet driver etter forfattern, men det burde være mulig å skaffe den også. Noen som kan gi meg info om hvilket lan kort som sitter i denne? Endret 7. januar 2009 av L O G I M A N Lenke til kommentar
Glenn71 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 På min 5930G så fulgte det med Trojan.zlob og Backdoor.Bot som jeg ikke blir kvitt, er det noen andre som har oppdaget det samme hos seg? C:\Users\Default\My Documents\My Music\New Song.lagu (Backdoor.Bot) -> Delete on reboot. C:\Users\Default\My Documents\My Music\Video.vidz (Backdoor.Bot) -> Delete on reboot. C:\Users\Default\My Documents\My Pictures\aweks.pikz (Backdoor.Bot) -> Delete on reboot. C:\Users\Default\My Documents\My Pictures\seram.pikz (Backdoor.Bot) -> Delete on reboot. C:\Users\Default\My Documents\My Music\My Music.url (Trojan.Zlob) -> Delete on reboot. C:\Users\Default\My Documents\My Pictures\My Pictures.url (Trojan.Zlob) -> Delete on reboot. C:\Users\Default\My Documents\My Videos\My Video.url (Trojan.Zlob) -> Delete on reboot. Malwarebyte klarer ikke å bli kvitt det. Er det noen som har en løsning på dette? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 er et kjent problem for meg de går ikke bort.. uansett så virker det som om mbam teamet ikke gidder legge de som FP (false Positive :s) Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 På min 5930G så fulgte det med Trojan.zlob og Backdoor.Bot som jeg ikke blir kvitt, er det noen andre som har oppdaget det samme hos seg? C:\Users\Default\My Documents\My Music\New Song.lagu (Backdoor.Bot) -> Delete on reboot. C:\Users\Default\My Documents\My Music\Video.vidz (Backdoor.Bot) -> Delete on reboot. C:\Users\Default\My Documents\My Pictures\aweks.pikz (Backdoor.Bot) -> Delete on reboot. C:\Users\Default\My Documents\My Pictures\seram.pikz (Backdoor.Bot) -> Delete on reboot. C:\Users\Default\My Documents\My Music\My Music.url (Trojan.Zlob) -> Delete on reboot. C:\Users\Default\My Documents\My Pictures\My Pictures.url (Trojan.Zlob) -> Delete on reboot. C:\Users\Default\My Documents\My Videos\My Video.url (Trojan.Zlob) -> Delete on reboot. Malwarebyte klarer ikke å bli kvitt det. Er det noen som har en løsning på dette? Og hva forteller deg det? Det kan også være en feil i en oppdatering (såkal false positive) eller at pcen har vært angrefrist og kanskje dermed også vært brukt? Eller er det en ny generasjon amazing software oppsett på bærbare nå. Ikke nok med søppelprog, men nå også trojanere. Formatering som 1. pri. blir visst mer og mer aktuelt for hver gang Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) seriøst er sånn på ALLE 5930g. last ned Mbam her: http://www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe og ta en skann linker: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...t=0&start=0 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...t=0&start=0 Endret 7. januar 2009 av Submit Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Man blir kvitt skitet ved å formatere hele harddisken? Og angående batteri, hadde vært kjekt å få svaret på det om noen vet? Ingen som vet hvor man kan få kjøpt billig batteri? Har selv funnet et sted, men syns 91£ var litt mye, eller er det en grei pris? link: http://store.acer-euro.com/acer/acer-uk/Ba...rticleid=310433 Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 De som selger Acer kan skaffe batteri. Det er ikke sikkert det du finner batteriet under tilbehør for bærbare for akkurat denne modellen, men kontakt de via mail/tlf, så kan de helt sikkert skaffe. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 sjekket med mpx, fikk nummer til en annen bedrift og fant ut at det skulle ha 1700kr for et batteri. Like før de ba om en av mine juveler i tillegg. nei da tar jeg og bestiller fra nettsiden for 91 pund = ca 900kr. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hjelp! HDMI-en har alltid funka, men nå virker den plutselig ikke lenger. Kommer opp "Intet signal" på TV-en. Nvidia Kontrollpanel finner Samsung-skjermen, men får ikke opp noe bilde på TV-en. Noen som har ei løsning? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) sjekket med mpx, fikk nummer til en annen bedrift og fant ut at det skulle ha 1700kr for et batteri. Like før de ba om en av mine juveler i tillegg. nei da tar jeg og bestiller fra nettsiden for 91 pund = ca 900kr. Nå må du også se om prisen gjeldet et 6 celler eller 8 cellers batteri. 5930G leveres med 8 celler, som ikke er så veldig vanlig å få med. Den prisen du har fått er ikke så ille. Husk at det lille til Acer one også koster nærmere 1000kr. Batterier er dyrt. En annen ting ved import er som regel dyrere frakt, i tilegg til tollbehandlingsgebyr, samt norsk moms på vare og frakt (25%). Endret 8. januar 2009 av L O G I M A N Lenke til kommentar
Steamed Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hvor sletter man oppstarts programmer ? Noen som kan forklare hva Acer VCM egentlig brukes til ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå