Galexon Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Elprice. Har Elprice den riktige versjonen da? Trodde dette var et annet skjermkort og en annen prosessor, eller kanskje har de fått inn .45 versjonen? Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 MPX har nå et tilbud på .45-versjonen, som også er den mest populære versjonen. Tilbudet kan du lese her! Ekstern harddisk på 320GB og 5930G .45 for 7995,- ? JA TAKK! Too bad at jeg bestilte min for 3-4 uker siden, men da uten ekstern, og FØR prisøkningen, så jeg fikk min for 6995,- Lenke til kommentar
MSpeed Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 MPX har nå et tilbud på .45-versjonen, som også er den mest populære versjonen. Tilbudet kan du lese her! Ekstern harddisk på 320GB og 5930G .45 for 7995,- ? JA TAKK! Too bad at jeg bestilte min for 3-4 uker siden, men da uten ekstern, og FØR prisøkningen, så jeg fikk min for 6995,- men MPX er vell bare nettbutikk? Skulle gjerne hatt en vanlig butikk som selger den Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Euronics selger den. Tror til og med det er den rette versjonen også. Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Euronics selger den. Tror til og med det er den rette versjonen også. Jepp, der har du den riktige versjonen. Altså hos EURONICS. MPX har nå et tilbud på .45-versjonen, som også er den mest populære versjonen. Tilbudet kan du lese her! Ekstern harddisk på 320GB og 5930G .45 for 7995,- ? JA TAKK! Too bad at jeg bestilte min for 3-4 uker siden, men da uten ekstern, og FØR prisøkningen, så jeg fikk min for 6995,- men MPX er vell bare nettbutikk? Skulle gjerne hatt en vanlig butikk som selger den Jepp stemmer det, MPX er kun nettbutikk, men du kan visstnok også hente varene fra et av deres lagere, etterhva jeg husker. Du kan jo ringe dem? Såfremt de ikke er tomme på lager går det ganske raskt å få PC'en. Men hvis Euronics har samme maskin til samme pris, ser jeg ingen grunn til å bestille den over nettet. Da ville jeg heller besøkt euronics. Lenke til kommentar
V1Nk3lDyR Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 neh har spilt mye GTA IV med 3 gig versonen. går glatt med default innstillinger.husk og last ned nVidia sine BETA GTA drivere her: http://laptopvideo2go.com/forum/index.php?showtopic=22129 Lastet ned driveren å la den inn, men kom en feil om at tiden var gått ut så den ble avbrutt el no, og etter det ba den meg om å starte pcen på nytt.. Men det står at jeg har fått inn versjonen, men er det noe jeg mangler da siden den klikka? Ossen fps har du på default settings? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 neh har spilt mye GTA IV med 3 gig versonen. går glatt med default innstillinger.husk og last ned nVidia sine BETA GTA drivere her: http://laptopvideo2go.com/forum/index.php?showtopic=22129 Lastet ned driveren å la den inn, men kom en feil om at tiden var gått ut så den ble avbrutt el no, og etter det ba den meg om å starte pcen på nytt.. Men det står at jeg har fått inn versjonen, men er det noe jeg mangler da siden den klikka? Ossen fps har du på default settings? har ikke fått sjekka FPS men har fått bugs/glitcher at usynelige ting blir synelige osv :S og små detaljer er helt **** i regn men nå er nye drivere ute Lenke til kommentar
V1Nk3lDyR Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 neh har spilt mye GTA IV med 3 gig versonen. går glatt med default innstillinger.husk og last ned nVidia sine BETA GTA drivere her: http://laptopvideo2go.com/forum/index.php?showtopic=22129 Lastet ned driveren å la den inn, men kom en feil om at tiden var gått ut så den ble avbrutt el no, og etter det ba den meg om å starte pcen på nytt.. Men det står at jeg har fått inn versjonen, men er det noe jeg mangler da siden den klikka? Ossen fps har du på default settings? har ikke fått sjekka FPS men har fått bugs/glitcher at usynelige ting blir synelige osv :S og små detaljer er helt **** i regn men nå er nye drivere ute Enda nyere enn den jeg fikk av deg? Hvor finner jeg den siste? Hvordan innstalerer du den? Bruker du den have-disk greia? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 http://www.laptopvideo2go.com/forum/index.php?showforum=136 hold følge her Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Er det bare innstillinger, eller er maskina mongo-treig i HL2? Spiller Episode 1 her; fra før spilte jeg dette spillet på en stasjonær Athlon 64 2.2ghz med 1,5 gb ram og geforce 6600 gt skjermkort. Laptopen bruker faktisk lenger tid i loadinga på checkpointene i spillet enn det den stasjonære bruker. Jeg hadde sett for meg myyye bedre ytelse på denne bærbare i forhold til den gamle stasjonære, men nå må jeg si meg noe skuffet her altså. Laptopoen har jo dobbelt så mye minne, bedre prosessor, laaangt bedre skjermkort, liksom. Pliiiis fortell meg at dette er noe jeg kan stille på.. Kan det feks være at maskina jobber bare på den ene prosessoren eller no? Edit: får forresten ikke til å kjøre høyere enn 1000x800.. Skjermen går da til 1200x1000 eller no? Endret 17. desember 2008 av appelsinbrus Lenke til kommentar
treant Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Har du satt strømstyringsplan på full ytelse? Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Kan noen fortelle meg hva "NVIDIA® GeForce® 9600M GT with up to 2303MB of TurboCache™ (512MB of dedicated GDDR3 VRAM, up to 1791MB of shared system memory" betyr i praksis? Skjønner at skjermkortet har 512mb dedikert ram, men hva menes med opp til 2303mb turbocache? Når oppnår man dette? Følger det med vista cd eller ligger det kun innlagt på harddisk? Det er kun en preinstallert versjon av Windows Vista på denne pcn. Skulle gjerne hatt Vista cd'n selv men den følger altså ikke med. Hvorfor i all verden følger det ikke med Vista dvd?? Jeg kommer til å formatere så fort jeg får den i hus siden jeg ikke er interessert i å ha all den Acer-skiten som ligger inne på den. Betyr det at jeg da tvinges til å kjøre pirat-windows?? Så lenge det reklameres med at pc`en leveres med Vista burde man vel få med dette på en dvd?? Endret 17. desember 2008 av King-Nothing Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) slettet Endret 17. desember 2008 av King-Nothing Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Har du satt strømstyringsplan på full ytelse? Klabbert. Andre ting jeg kan gjøre da? Blir det bedre om jeg legger inn XP? Edit: er det forresten andre maskiner som yter bedre enn denne, og som er i samme prisklasse? Hva med den med 4gb ram? Den jeg har har bare 3. Kjøpte den på Komplett, men vurderer seriøst å bytte den. Ble litt skuffa over ytelsen, altså. Edit: nå spilte jeg nettopp Deus Ex og det hakka det og. Skjønner ikke helt det her altså.. Endret 17. desember 2008 av appelsinbrus Lenke til kommentar
mfb Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 koster jo bare 295 kr for en 2gb brikke til acer 5930 da, så å bagatellisere 3 eller 4gb er meningsløst Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Har nå ikke sagt noe om at den ene gigabyten er så avgjørende for forskjellen mellom maskinene; jeg siktet vel heller til forskjeller som kom i tillegg til den ekstra gigabyten, feks raskere harddisk (5k rpm/7k rpm), prosessor etc. Med "Hva med den med 4gb ram" siktet jeg altså til den andre maskina som helhet, ikke bare til minnet i den aktuelle maskina. Forskjellen mellom 3 og 4 gb er som du sier meningsløst å diskutere, fordi det sannsynligvis uansett er andre deler av maskina som kommer til å bli flaskehalsen. 3 gb holder jo uansett hva man skal gjøre.. Bare sånn for å forklare opp og i mente. Endret 17. desember 2008 av appelsinbrus Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Kanskje det som XtaZ skrev tidligere i tråden kan være til hjelp? Leste at noen har problemer med plutselig dårligere ytelse i spill osv. Skjedde det samme med meg i går. etter en restart av maskinen så syntes jeg den hadde mista en del futt i spill og sånn da jeg fikk skikkelig dårlig FPS. skjønte ikke hva dette kunne vere. å restarte maskina og registry cleaning osv funka ikke. Viste seg nå at av en eller annen merkelig grunn så har "high performance" instillingen min stilt CPU speed ned på low mens alt det andre fortsatt var på high :O Så dette da jeg rotet meg inn på acer sin batteristyring (dobbeltklikke batteriet på acer toolbaren) skrudde denne på high igjen som den normalt skal vere å nå går maskinen som en kule igjen Merkelig at det har stilt seg inn på low av seg selv uten å gi fra seg noen melding :S Men uansett. sjekk om dette kan ha skjedd hos dere også Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Som jeg har nevnt opptil flere ganger, strømstyringa har jeg kontroll på... Hehe har ikke noe med denne og gjøre. Lenke til kommentar
Bandaloginzih Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Hvorfor i all verden følger det ikke med Vista dvd?? Jeg kommer til å formatere så fort jeg får den i hus siden jeg ikke er interessert i å ha all den Acer-skiten som ligger inne på den. Betyr det at jeg da tvinges til å kjøre pirat-windows?? Så lenge det reklameres med at pc`en leveres med Vista burde man vel få med dette på en dvd?? Du kan jo eventuelt laste ned: PC Decrapifier da. Dette programmet skal visstnok fjerne alt som ligger forhåndsinstallert av shitprogramvare som følger med alle nye maskiner... kanskje dette redder deg fra å bruke en _ulovlig_ versjon Lenke til kommentar
Fiske Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Er det noen som har problemer med WoW på denne? Jeg har hatt to acer maskiner (7520G og 8920G) i begge disse har jeg hatt problemer med plutselig lavere ytelse, lag og spraking i lyden. Jeg begynner å tro at det er en gjennomgående feil hos Acer med dette. Så jeg gjentar meg selv nå, er det noen andre som har problemer med plutselig redusert spillytelse? Fiske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå