BrynjarThu Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 forresten bør eg endre på noe i nvidia panel greiene utenom å fremtving vertikal sync av? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 nope :s kansje ta en titt på en av speed up vista guidene som er linka litt tilbake ? Lenke til kommentar
BrynjarThu Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 va det eg meinte me at alt sto på fult. grafikk kort prossesor å alt det der står på fult på epower managament Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 hvis du ser så star det modded inf fil. last end den fila og legg den inn i mappa og kjør Set_up.exe eller noe lignende Lenke til kommentar
BrynjarThu Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 åsså va det en ting te eg lurte på åg. kor får eg tak i ethernet driveren? klare ikkje finna den på acer sin support side. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Noen som vet hvordan man deaktiverer IR på denne pc'en? Sliter litt med forbindelsen som skapes mellom fjernkontrollen til xboxen og pc'en.. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 kan bekrefte at red alert 3 fungerer utmerket Lenke til kommentar
Dezzorex Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Noen som vet hvordan man deaktiverer IR på denne pc'en? Sliter litt med forbindelsen som skapes mellom fjernkontrollen til xboxen og pc'en.. Sliter med det samme her, men har dessverre ikke funnet noen fiks annet enn å gå inn på strøminstilling og velge at den ikke skal gjøre noe når jeg trykker på Av/på knappen. Da skrur den seg i det minste ikke av når jeg skal skru på Xboxen. Utenom det, så pleier jeg å låse maskinen hvis jeg skal bruke fjernkontrollen til xboxen mye, da gjør det i det minste, litt mindre ugang Endret 6. november 2008 av Dezzorex Lenke til kommentar
k_flaathe Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 jeg blir gal.. jeg bruker trådløs mus, og hele tiden kommer det en påminnelse om at jeg må bruke en Høyhastighets usb-port! hvorfor i alle dager skjer dette? Lenke til kommentar
knockertommy Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Er det verdt å vente på at denne maskinen skal bli tilgjengelig på mpx.no? Eller får man omtrent samme på elprice? -batteri og -prosessor? Lenke til kommentar
V1Nk3lDyR Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Har bestilt meg den "riktige versjonen" av 5930, men var hos men kompis i dag som har en 6920, den ligger jo til samme pris omtrent, og da med nesten samme spec, bare at den har blue ray pluss etc som ikke "riktige verjonen" av 5930 har, er 6920 hakke bedre? Tipper kanskje at skjermkortet på 5930 er bedre? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 6920 har 9500gt, 5930g har 9600gt... så 5930g er vel 10-15% kraftigere på grafikk Lenke til kommentar
knockertommy Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 I forhold til elprice sin 5930G da? De selger jo bare den spesifisert med "T-prosessor" Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 T5800 er en gammel cpu... burde heller gå for den andre med P fordi P er nyere noe raskere og bruker mindre strømm og avgir litt mindre varme Lenke til kommentar
knockertommy Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Takker for svar. Er det store forskjeller fra å bestille fra Amentio i forhold til MPX. Kundeservice etc. Lenke til kommentar
V1Nk3lDyR Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Takker for svar. Er det store forskjeller fra å bestille fra Amentio i forhold til MPX. Kundeservice etc. amentio er veldig bra service, og sender pakken fort:) Lenke til kommentar
Ciwie Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg ble tvunget til å reinstallere pcen i dag.. Brente ut to dvd-plater med factory defaults, men nå spørres det etter en tredje dvd-plate. Antageligvis med drivere, men den har jeg ikke. Hvor kan man få tak i den? Takk! Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 når du booter op dataen så trykker du F2 nåt BIOS screenen kommer opp da finenr du en innstilling som lar deg innstalere UTEN plater (husker ikek 100%) bare let i BIOS så finner du det ) Lenke til kommentar
Ciwie Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Ja, tenkte på det, men problemet er at formateringen er godt igang. Og dialogen som spør etter "next disc" kun gir ett alternativ; putte i dvdplaten og trykke ok.. Samtidig er det vel mulig å kvele den ved å holde inne power-knappen, men det virker risikabelt. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Det er 3 DVDer du brenner når du lager et recovery sett, så du har nok mistet den ene DVDen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå