raWrz Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) batteriet skal vel ALTID være i -.-? (hvertfall når den er på ) Endret 15. september 2008 av Submit Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 batteriet skal vel ALTID være i -.-? (hvertfall når den er på ) Trenger vel ikke være i når den er på størmnettet? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 aner ikke for å være arlig.. Lenke til kommentar
Ollie2 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 batteriet skal vel ALTID være i -.-? (hvertfall når den er på ) Har et problem med pc'n jeg sitter på nå. Så lenge jeg sitter på med strømmen koblet i går den, men så straks kabelen går ut slåes den av. Går ut i fra batteriet ikke funker eller noe liknende, har i grunn ikke giddet å finne det ut Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 du har BARE 6 månders garanti på batteriet så du burde bytte det Lenke til kommentar
aspic Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Seriøst eg fekk lyst på denne bærbare. Akkurat no sit eg på ein nx6325, som akkurat klarer å køyre flash-games. Eg savner gaming på pc, sjølv om eg har ein 360 eg ofte bruker. Men så er eg student då, begrensa midler.. =/ Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Fortsatt ingen som kan hjelpe meg??? Vil gjerne laste ned drivere og installere XP, men lettere sagt enn gjort.. HAr prøvd i en uke nå å laste ned driverne som det linkes til på første side, men den begynner å laste ned også stopper det opp ganske snart, 'tilkoblingen til serveren tilbakestilt" eller noe sånt.. Hjeeeelp! Noen som kan hjelpe meg? Noen som har lastet ned drivere? Mvh Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Førstepost oppdatert med info fra dere! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 For å spare batteriet best mulig bør det taes ut når strømmen er i. Jeg selv har PCen på 24/7 pga nedlasting så jeg tar ut batteriet. Så en tabel som viste at på 3 måneder kan det svekkes med opptil 40% hvis temperaturen er rundt 40 grader... Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Det der har jeg hørt og, jeg pleier å vente til den er fulladet for deretter å ta ut strømmen og bruke den til det er ganske lavt, også sette den i igjen. Men er dette sunt? Er det ikke noe med at man ikke skal utlade den så mye? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 DJ ovin: Det er jo det verste du kan gjøre med et slikt batteri! Ta det heller ut og la strømpluggen stå i. Skal se om jeg finner sida det stod på... Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Hey, dont shoot me problemet er at jeg flytter på meg endel og da er det stress å drive å sette det inn å ta det ut hele tiden. Skolen jeg tenker på, vi bytter klasserom ganske ofte Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 noen som hveit hvordan man fjerner den fæle pipelyden som kommer når man setter i lader, og setter pcen i dvalemodus med Fn - F4 tastene? utrolig irriterende Lenke til kommentar
Theludders Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 hei igjen! Tenkte bare oppdatere dere på problemet jeg hadde angående vista som rangerte pc'en min meget lavt i windows-opplevelsesindex og spill som lægga. Jeg vet desverre ikke hvordan dette skjedde sånn plutselig, prøvde innstallere drivere osv, men hver gang jeg innstallerte 7490 driveren for skjermkortet feks, ble det automatisk 7561 driveren. Meget strange, men nå funker det hvertfall.- Tok tipset fra submit og kjørte eRecovery på den, tok bare og kvelte C-disken og la inn denne på nytt, nå funker alt. cheers Lenke til kommentar
Eirik89flo Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Noen som har erfaringer med medal of honor airborne på denne maskinen? Fungerer det bra? Klarer maskinenen å kjøre spill når alt er stilt inn på høy? Lenke til kommentar
Lambern Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Leste sitat i førstepost om en erfaring med ganske heftig varmeutvikling ved lengre tids spilling. Er det flere som har noen erfaringer med stor varmeutvikling med denne pc'en? Høy varme over lengre tid reduserer vel levetiden på komponentene betraktelig, samt at det fører til lavere ytelse? Vurderer forøvrig sterkt å gå til innkjøp av dette datamaskinen. Takker for alle svar Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 ved lett surfing og slikt så er den ikke ille, og bråker minimalt... men med hardcoregaming i en time eller to har også jeg merket at den nesten "brenner" øverst til venstre der kjøleribbene er Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Er jo ikke varm oppe til venstre, bare oppe til høyre Men med et stativ merkes det ikke Lenke til kommentar
Andre1980 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Nå må en begynne å holde tunga beint i munnen altså... nå er det flere versjoner av Aspire 5930 ute å går. Se bare på Elprice: LXAQ40X045: Intel Core 2 Duo T7350 prossesor Santa Rosa/ 3GB/320GB HDD/DVD/BT/8-Celler - Kr 6990.- Link LXAQ30X066: T5800/3GB/320GB HDD/DVD/6-Celler/HD-Cam Kr 6990.- Link LXAQ40X046: T7350/4GB/320GB HDD/BD-ROM/BT/8-Celler Kr 8990.- Link Merk at Elprice konsekvent skriver T i prosessor-betegnelsen, og faktisk spesifiserer "Santa rosa" etter prosessornavnet. En annen ting er at de to maskinene til samme pris er veldig forskjellige. Den ene har en T5800 prosessord og bare 6-cellers batteri, og heller ikke bluetooth. Merk også at alle tre maskinene listes hos Elprice som kun Acer Aspire 5930G i overskriften. Her er det fort å ta feil. Jeg vet at enkelte mener at det er elprice som har skrevet feil ang. prosessornavnet, men er det faktisk noen som har fått bekreftet at det bare er feilskrevet? I såfall står det feil på 3 forskjellige maskiner nå. Lenke til kommentar
Eirik89flo Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Hei. Tenkte at folk kanskje kunne legge ut en post hver hvor dere forteller hvilket spill dere har på pc`en deres. Gjerne fortell hvordan den klarere spillet/spillene. Så får vi som har denne pc`en et større overblikk hva denne klarer. Kanskje noen 5930g-eiere er ute etter å kjøpe et nytt spill, da kan de sikkert få gode tips her. Mvh Eirik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå