Gå til innhold

Acer Aspire 5930G - Samletråd


ovinn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei folkens!

 

Har hatt denne maskinen (P7530 m/ 3 GB ram) i omtrent en uke nå, flott maskin, men lurte på om det er flere som har hatt problemer med "Koblet til, lader ikke" når det gjelder strømstyring og Vista? Virker som en ganske vanlig feil hvis man googler "Plugged in, not charging", men det begynner å bli en smule irriterende. Er jo ikke noe galt med batteriet heller. :p

Lenke til kommentar

Har jeg forstått det riktig hvis denne har T5800-prosessor og er dermed dårligere enn f. eks denne som MPX har? Det er ikke bare en skrivefeil?

 

Hvis mine antagelser er riktige, hvor kan jeg få tak i den med P7350-prosessor uten å betale frakt?

Elprice er allerede utelukket som dere ser ovenfor, Euronics har bare 4 gb-versjonen, og Spaceworld har også bare 4 gb-versjonen.

Lenke til kommentar
snip

Antagelsane dine er nok riktige. Det har vore umogeleg å fått tak i versjonen med P7350 prosessor og 9600M GT over lengre tid no, både i butikk og over nett. Eg har sjølv prøvd, og har berre funne komplett, mpx og xd med den "rette versjonen", og dei får ikkje på lager før rundt den 11. i neste månad. Grunnen trur eg er at intel har undervurder etterspørselen etter P7350-prosessorar/evt vil fase vekk T-prosesoorane først.

Lenke til kommentar
Antagelsane dine er nok riktige. Det har vore umogeleg å fått tak i versjonen med P7350 prosessor og 9600M GT over lengre tid no, både i butikk og over nett. Eg har sjølv prøvd, og har berre funne komplett, mpx og xd med den "rette versjonen", og dei får ikkje på lager før rundt den 11. i neste månad. Grunnen trur eg er at intel har undervurder etterspørselen etter P7350-prosessorar/evt vil fase vekk T-prosesoorane først.

Har egentlig ingen problemer med å vente, så lenge jeg får den før høsten 09 :p Det blir nok til at jeg bestiller da. Noen som har bestilt denne pc'en på nettet og vet hva fraktkostnadene blir på?

 

Takker for svar (både aspic sitt og (forhåpentligvis) kommende svar) :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...