naitsi Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hei sliter med valg av PC, og lurer på hvilken alternativ man har visst man vil ha en PC med 15,4" skjerm som er bedre en 5930? Har feks ACER et bedre alternativ. I så fall hva er det som er hakket bedre som ikke koster skjorta? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hadde det berre vore eit enkelt svar på det spørsmålet naitsi. Du kan evt. stikke innom tråden min: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1024678&hl= Der ligg det eit par forskjellige modeller, ca. same specs, men litt forskjellige. Lenke til kommentar
Lifa Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hei folkens! Har hatt denne maskinen (P7530 m/ 3 GB ram) i omtrent en uke nå, flott maskin, men lurte på om det er flere som har hatt problemer med "Koblet til, lader ikke" når det gjelder strømstyring og Vista? Virker som en ganske vanlig feil hvis man googler "Plugged in, not charging", men det begynner å bli en smule irriterende. Er jo ikke noe galt med batteriet heller. Lenke til kommentar
henderico Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Heei Hvor mange ghz kjører denne maskinen på? Og her( http://farcry.filefront.com/info/requirement_fc2) er systemkravene til Farcry 2. Jeg har så lite peiling og lurer på om denne data'n kan kjøre Farcry 2 enten på minumum, high eller recomended?? Takk på forhånd Endret 23. oktober 2008 av henderico Lenke til kommentar
aspic Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 2GHz. Rammen køyrer på 667MHz (eller noko i den duren). Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Da var pc'n i hus! Holder på å fikse en ekstra partisjon nå, greit med 3stk, windows, spill og diverse! Likte looken, mye kulere enn 5720'n til dama. Håper den varer like lenge som ferrarien(3000), som fortsatt funker btw. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 ny BIOS oppdatering er lagt ut på nedlastnings sia http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/as_5930.html Lenke til kommentar
Løve Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Er det Acers skjermkortdrivere som er de nyeste? Finner ikke noen nye for 9600M GT på laptopvideo2go.com. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 http://laptopvideo2go.com/drivers/vista/180.43 nyeste driverne for nVidia kort Lenke til kommentar
Løve Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Ja, men 9600M GT er ikke på lista over støttede skjermkort. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 "Original INF only supports" den mener hvilket kort som egentlig er støttet Lenke til kommentar
Løve Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Er det bare jeg som opplever at ting ofte "henger" i ett sekund e.l. og så er det tilbake til normalt igjen? Hvis jeg ser en film e.l. så fryser det plutselig ett sekund og så fortsetter det som normalt. Lenke til kommentar
halo2k Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Denne pc-en kjører far cry 2 glatt med alle settings på high unntatt shadows som er på medium. Jeg kan poste average FPS senere Har ikke oppdatert driveren enda, så skal se om det blir bedre etter å ha oppdatert BIOS og skjermkort driver. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 kan man ta ut batteriet mens maskina er på så lenge strømledningen sitter i? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Yes Det anbefales å skru av maskinen, men jeg har gjort det uten ca 100 ganger. Ikke fått skader av det ennå i alle fall Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Har jeg forstått det riktig hvis denne har T5800-prosessor og er dermed dårligere enn f. eks denne som MPX har? Det er ikke bare en skrivefeil? Hvis mine antagelser er riktige, hvor kan jeg få tak i den med P7350-prosessor uten å betale frakt? Elprice er allerede utelukket som dere ser ovenfor, Euronics har bare 4 gb-versjonen, og Spaceworld har også bare 4 gb-versjonen. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Går det ann å få lyden uten noen av de equalizergreiene som er i Acer eAudio Management? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 snip Antagelsane dine er nok riktige. Det har vore umogeleg å fått tak i versjonen med P7350 prosessor og 9600M GT over lengre tid no, både i butikk og over nett. Eg har sjølv prøvd, og har berre funne komplett, mpx og xd med den "rette versjonen", og dei får ikkje på lager før rundt den 11. i neste månad. Grunnen trur eg er at intel har undervurder etterspørselen etter P7350-prosessorar/evt vil fase vekk T-prosesoorane først. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Går det ann å få lyden uten noen av de equalizergreiene som er i Acer eAudio Management? huh? Hvis du har Acer Empowering technology menygreia fremme så kan du jo skifte mellom forskjellige lydmoduser som film, musikk, spill o.l. Går det ann å slå det av? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Antagelsane dine er nok riktige. Det har vore umogeleg å fått tak i versjonen med P7350 prosessor og 9600M GT over lengre tid no, både i butikk og over nett. Eg har sjølv prøvd, og har berre funne komplett, mpx og xd med den "rette versjonen", og dei får ikkje på lager før rundt den 11. i neste månad. Grunnen trur eg er at intel har undervurder etterspørselen etter P7350-prosessorar/evt vil fase vekk T-prosesoorane først. Har egentlig ingen problemer med å vente, så lenge jeg får den før høsten 09 Det blir nok til at jeg bestiller da. Noen som har bestilt denne pc'en på nettet og vet hva fraktkostnadene blir på? Takker for svar (både aspic sitt og (forhåpentligvis) kommende svar) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå