aspic Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 spaceworld har starta og selge datan kom jeg på Veit du pris? Har du eventuelt link til den "beste" versjonen? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 http://www.spaceworld.no/wsp/spaceworld/fr...l1=5460&l2= trenger ikke den exstra gig minna og bluerayen egentlig siden 32 bit tar bare 3.2gb minne Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Av en merkelig grunn så har jeg trøbbel med å installere nytt os på pcen. Andre som har opplevd det samme? Med xp 32 så kan jeg ikke klikke på installer windows når jeg starter fra cd i vista og når jeg booter fra cden så får jeg en feilmelding når den gjør seg klar til å innstallere xp. Med Vista 64 bit så får jeg ikke bootet Lenke til kommentar
aspic Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 http://www.spaceworld.no/wsp/spaceworld/fr...l1=5460&l2= trenger ikke den exstra gig minna og bluerayen egentlig siden 32 bit tar bare 3.2gb minne Men denne var jo mykje dyrare enn den opphavlege pc'n =/ Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 http://www.spaceworld.no/wsp/spaceworld/fr...l1=5460&l2= trenger ikke den exstra gig minna og bluerayen egentlig siden 32 bit tar bare 3.2gb minne Men denne var jo mykje dyrare enn den opphavlege pc'n =/ det er den datan som har 1 gb mer i minne og blue ray Lenke til kommentar
henderico Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 http://www.spaceworld.no/wsp/spaceworld/fr...l1=5460&l2= trenger ikke den exstra gig minna og bluerayen egentlig siden 32 bit tar bare 3.2gb minne Men denne var jo mykje dyrare enn den opphavlege pc'n =/ det er den datan som har 1 gb mer i minne og blue ray Jeg lurer på å kjøpe denne datan og fordi jeg ikke gidd å leite gjennom alle tråder til eg finner svara bare spør eg her. Er denne datan god nok til å kjøre crysis?? kan den ta de fleste spill? har sett noen videoer på youtube og der spiller vist folk crysis på denne datan med alt på maks... og så blir jeg veldig forvirra av desse 2-3 versjoinene. Hadde vert kjempefint vis noen kunne gi meg en skikkelig oversikt over dette for forløbig er det for det meste spredt rundt om i tråden. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 og så blir jeg veldig forvirra av desse 2-3 versjoinene. Hadde vert kjempefint vis noen kunne gi meg en skikkelig oversikt over dette for forløbig er det for det meste spredt rundt om i tråden. Det er derfor vi har en førstepost. Lenke til kommentar
henderico Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) og så blir jeg veldig forvirra av desse 2-3 versjoinene. Hadde vert kjempefint vis noen kunne gi meg en skikkelig oversikt over dette for forløbig er det for det meste spredt rundt om i tråden. Det er derfor vi har en førstepost. å herre.. e d mulig... ny her sjønne du:p men svar på det andre spørsmålet hadde vert fint.. Jeg lurer på å kjøpe denne datan og fordi jeg ikke gidd å leite gjennom alle tråder til eg finner svara bare spør eg her. Er denne datan god nok til å kjøre crysis?? kan den ta de fleste spill? har sett noen videoer på youtube og der spiller vist folk crysis på denne datan med alt på maks... Endret 18. oktober 2008 av henderico Lenke til kommentar
Clappy Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Noen som har kjøpt gamermodellen av Aspire 5930G fra telebutikken? Isåfall, kan dere oppsummere hvordan skjermkort, batteri man får osv? http://www.telebutikken.no/article.php?art...;categoryID=186 på forhånd takk Endret 18. oktober 2008 av Clappy Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 den er trolig den modellen som har 3gb minne og ikke blueray les første post Lenke til kommentar
henderico Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 den er trolig den modellen som har 3gb minne og ikke blueray les første post haha herreter skal eg lese førstepost, eg er jo helt lost men takk for hjelpa xD Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 og så blir jeg veldig forvirra av desse 2-3 versjoinene. Hadde vert kjempefint vis noen kunne gi meg en skikkelig oversikt over dette for forløbig er det for det meste spredt rundt om i tråden. Det er derfor vi har en førstepost. å herre.. e d mulig... ny her sjønne du:p men svar på det andre spørsmålet hadde vert fint.. Jeg kunne svart på de andre spørsmålene, hvis jeg hadde hatt pc'en, men det har jeg ikke. Vurderer å kjøpe den da, så derfor leser jeg denne tråden Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Er det fingeravtrykk-leser på LX.AQ40X.045? Syns det ser sånn ut på noen av bildene, men finner ikke noe info om dette. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Eg trur eg har lest det ein stad, men kan diverre ikkje gje deg handfast bevis. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 finnes ikke fingerprinter ting på NOEN av acer aspire 5930g er bare skrive feil Lenke til kommentar
aspic Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Og dessutan er fingeravtrykklesar på bærbar berre gimmick for min del. Eg har hatt det på min bærbar i 3 år, og eg brukte det maks ei veke i starten. Kanskje eg berre var uheldig med kalibreringa, men i 99% av tilfellene gjekk det raskare å skrive inn passord, enn å verifisere fingeravtrykk. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Eg trur eg har lest det ein stad, men kan diverre ikkje gje deg handfast bevis. Okay Ikke at det er noe must, men det ser jo litt stilig ut Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 jaha? det lager jo en kul pope lyd når man tryker på den XD(hvertfall på HP maskiner) men plasseringa er dum mellom de to tastene Lenke til kommentar
aspic Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Men du kjøpte ein 5930 Submit? Kva versjon kjøpte du, og kor mykje gav du? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) kjøpte ikke fikk den fordi hadde en 7750g eller no som var på reparasjon nesten halve somerferien og mer så vi klagde og jeg spurte om jeg kunne få denne siden den virka bra siden den hadde egen trå her osv. men det ble 3 gig modellen trooor den kosta 8tusen på euronics men det var før prisen gikk den på den :-/ Endret 18. oktober 2008 av Submit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå