Gå til innhold

Acer Aspire 5930G - Samletråd

ovinn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Av en merkelig grunn så har jeg trøbbel med å installere nytt os på pcen. Andre som har opplevd det samme?

Med xp 32 så kan jeg ikke klikke på installer windows når jeg starter fra cd i vista og når jeg booter fra cden så får jeg en feilmelding når den gjør seg klar til å innstallere xp.

Med Vista 64 bit så får jeg ikke bootet

Lenke til kommentar
http://www.spaceworld.no/wsp/spaceworld/fr...l1=5460&l2= trenger ikke den exstra gig minna og bluerayen egentlig siden 32 bit tar bare 3.2gb minne :)

Men denne var jo mykje dyrare enn den opphavlege pc'n =/

det er den datan som har 1 gb mer i minne og blue ray :)

Jeg lurer på å kjøpe denne datan og fordi jeg ikke gidd å leite gjennom alle tråder til eg finner svara bare spør eg her. Er denne datan god nok til å kjøre crysis?? kan den ta de fleste spill? har sett noen videoer på youtube og der spiller vist folk crysis på denne datan med alt på maks...

og så blir jeg veldig forvirra av desse 2-3 versjoinene. Hadde vert kjempefint vis noen kunne gi meg en skikkelig oversikt over dette for forløbig er det for det meste spredt rundt om i tråden.

Lenke til kommentar
og så blir jeg veldig forvirra av desse 2-3 versjoinene. Hadde vert kjempefint vis noen kunne gi meg en skikkelig oversikt over dette for forløbig er det for det meste spredt rundt om i tråden.

Det er derfor vi har en førstepost.

å herre.. e d mulig... ny her sjønne du:p men svar på det andre spørsmålet hadde vert fint.. :)

Jeg lurer på å kjøpe denne datan og fordi jeg ikke gidd å leite gjennom alle tråder til eg finner svara bare spør eg her. Er denne datan god nok til å kjøre crysis?? kan den ta de fleste spill? har sett noen videoer på youtube og der spiller vist folk crysis på denne datan med alt på maks...

Endret av henderico
Lenke til kommentar

Det er derfor vi har en førstepost.

å herre.. e d mulig... ny her sjønne du:p men svar på det andre spørsmålet hadde vert fint.. :)

Jeg kunne svart på de andre spørsmålene, hvis jeg hadde hatt pc'en, men det har jeg ikke. Vurderer å kjøpe den da, så derfor leser jeg denne tråden :)

Lenke til kommentar

Og dessutan er fingeravtrykklesar på bærbar berre gimmick for min del. Eg har hatt det på min bærbar i 3 år, og eg brukte det maks ei veke i starten. Kanskje eg berre var uheldig med kalibreringa, men i 99% av tilfellene gjekk det raskare å skrive inn passord, enn å verifisere fingeravtrykk.

Lenke til kommentar

kjøpte ikke fikk den fordi hadde en 7750g eller no som var på reparasjon nesten halve somerferien og mer så vi klagde og jeg spurte om jeg kunne få denne siden den virka bra siden den hadde egen trå her osv. men det ble 3 gig modellen ;) trooor den kosta 8tusen på euronics men det var før prisen gikk den på den :-/

Endret av Submit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...