raWrz Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 her er enda en tweake sie til vista NB: LES hva du gjør FØR du gjør det..: http://www.theburningsoul.com/my-blog/14-b...-to-the-maximum Lenke til kommentar
halo2k Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Kan noen vise hvordan de har instalert Windows XP på denne pc-en? Når jeg prøver kommer det bare opp Blue screen og der står det uninstall driver hardware og lenger nede står det pci.sys.. Trenger hjelp fordi jeg er drittlei av vista og alle driverproblemene.. Nå går det ikke ann å spille engang! Har t.o.m instalert den driveren fra Acer siden og 176.37 fra laptopvideo2go Endret 12. oktober 2008 av halo2k Lenke til kommentar
Albatross Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Hei! Vurderer sterkt denne, spesielt Blu-Ray-utgaven. Er det noen som vet hva slags lyd denne støtter via HDMI? Tenker spesifikt på hva den gjør med en Blu-Ray-plate med HD-lyd for eksempel. Støtter den ukomprimert/lossless eller LPCM ut? A Lenke til kommentar
halo2k Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Kan noen vise hvordan de har instalert Windows XP på denne pc-en? Når jeg prøver kommer det bare opp Blue screen og der står det uninstall driver hardware og lenger nede står det pci.sys.. Trenger hjelp fordi jeg er drittlei av vista og alle driverproblemene.. Nå går det ikke ann å spille engang! Har t.o.m instalert den driveren fra Acer siden og 176.37 fra laptopvideo2go Fant ut at jeg måtte innstalere denne driveren manuelt "dpinst.exe" fra 176.37 driver mappen. Lenke til kommentar
Albatross Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hmmm... ifølge Datakjedens info har den "High-definition audio support". Det står derimot ikke om det er Intel HD man snakker om eller DTS-HD MA, True HD o.s.v. Er jo litt kjekt å vite hvis man har tenkt til å bruke den som Blu-Ray-avspiller i en hjemmekino. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Kan lite om lyd, men det er vel 5.1 lyd? Submit svarer deg innen to timer sorry men hvet ikke mye om lyd osv siden jeg ikke har HDMI kabel og flatskjermen i familien er i bruk hele tia Xd edit: kan se om jeg finner noen reviews av maskina der det står noe kansje.. Hmmm... ifølge Datakjedens info har den "High-definition audio support". Det står derimot ikke om det er Intel HD man snakker om eller DTS-HD MA, True HD o.s.v. Er jo litt kjekt å vite hvis man har tenkt til å bruke den som Blu-Ray-avspiller i en hjemmekino. i manualen står det følgene: HDMI -port med HDCP-støtte edit: side jeg fant som kansje hjelper: http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=296915 ingen av rewievsa av datan tar med HDMI lyd osv :-/ Endret 13. oktober 2008 av Submit Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Kan noen vise hvordan de har instalert Windows XP på denne pc-en? Når jeg prøver kommer det bare opp Blue screen og der står det uninstall driver hardware og lenger nede står det pci.sys.. Trenger hjelp fordi jeg er drittlei av vista og alle driverproblemene.. Nå går det ikke ann å spille engang! Har t.o.m instalert den driveren fra Acer siden og 176.37 fra laptopvideo2go driver problemer? jaja da kan jeg hjelpe deg med det: last ned de driverne du skal ha fra http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/as_5930.html anbefaler spesielt VGA_NV_v7.15.11.7470_vista32 (husk at det skal sta vista 32 på slutten ikke vista64 dte er til 64 bit) Chipset_Intel_v8.7.0.1007 OG BIOSen v1.19 (bios gjør slik at alle delene i datan komuniserer bedre sammen osv) i alle disse filene åpner du og utvider. finn en fil i mappene som heter noe lignende Set_up og følg videre innstrukser. ellers husk og ta windows update ofte osv hvis du får mer driver problemer bare si ifra hvis du laster ned fra http://laptopvideo2go.com/drivers/vista/179.13 kjør exe fila etter nedlastning også last ned modded INF fil og legg den fila INNI den utvida nVidia driver mappa også fin Set_up Endret 13. oktober 2008 av Submit Lenke til kommentar
Albatross Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 ingen av rewievsa av datan tar med HDMI lyd osv :-/ Takk uansett for at du prøvde. Hvis jeg finner det ut skal jeg si fra... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Årh, nå begynner jeg å bli mektig lei av at de multimediahurtigtastene ikke funker i MediaMonkey. Ingen som har noe forslag til hva jeg kan gjøre? MM er satt som standardprogram og jeg har prøvd det som er av innstillinger for hotkeys i selve programmet. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 i winamp så er det faktisk nok og enable hotkeys så virker de :-/ Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Er ikke noe som heter det i MM så vidt jeg kan se. :/ Er en egen innstillingsside for hotkeys der jeg kan endre alt som er av det, men ikke noe mer enn det. Og det hjelper ikke å gjøre noe med det heller. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 gi meg link til instalasjonen til MM skal sjekke dette Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) http://www.mediamonkey.com/download Edit: Prøver med Winamp sjæl nå jeg, men har så mye musikk at det tar jo 100 år å laste inn i biblioteket. Endret 14. oktober 2008 av ErlendRU Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 hah fant det ut jeg gjør følgene: verktøy - alternativ - under generelt og hurtigtast finn eks. avspilling forrige spor, klikk på den og der det står hurtigtast merk alt og trykk på bakoverpila på tuch knappene, også bruk og da kommer det opp et spørsmål (leste det ikke :s) og bare klikk OK på det og alt virker Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 hah fant det ut jeg gjør følgene: verktøy - alternativ - under generelt og hurtigtast finn eks. avspilling forrige spor, klikk på den og der det står hurtigtast merk alt og trykk på bakoverpila på tuch knappene, også bruk og da kommer det opp et spørsmål (leste det ikke :s) og bare klikk OK på det og alt virker Humm, har prøvd det før jeg også. Men det skjer ingenting når jeg trykker på hurtigtastene da. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 wth? virker de i WMP da? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 De virker i WMP ja. I Winamp var det veldig av og på faktisk. Funker noen ganger, andre ganger ikke. :S Kjenner jeg blir smått irritert. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 hmm... har du den nyeste versonen av MM? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Japp, men kan da ikke skjønne at det skal spille noen rolle uansett? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 da sier jeg dette her: MM er bugga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå