Gå til innhold

Acer Aspire 5930G - Samletråd


ovinn

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd Pure da? Spillet altså. Får 60 FPS på low settings, ser jo greit ut, så tar til takke med det jeg. Visste jo at dette ikke var noen hardcore gaming maskin akkurat, men er jo greit nok for min del hvertfall. Veldig fornøyd med den ellers da..

 

 

Jeg har prøvd Pure og fikk 40-50 FPS med alt på high og full oppløsning.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+19283741
Nokon som tør å synse korleis denne pc'n vil dra Starcraft 2 og Red Alert 3? Joda, ingen kan sei med sikkerhet, men litt synsing er ikkje farleg.. :)

 

Jeg spurte om det samme og fikk som svar at den sannsynligvis er bra nok. At grafikkoppløsningen er begrenset til 1280x800 hjelper til litt også. Jeg tror at den vil holde mål :)

Lenke til kommentar
Er det forholdsvis enkelt å fikse XP på 5530G-en? Noen guide, om det er vanskelig?

 

Å legge inn XP er ikke så veldig vanskelig, men å finne brukbare drivere er værre =)

Men jeg fant til slutt.. Ordnet XP i dualboot for en kompis, så jeg har ikke pc'n her og husker ikke helt hva jeg gjorde.. Måtte hvertfall endre en setting i BIOS for å i d hele tatt installere XP :)

Lenke til kommentar

Yepp, da har jeg fått svar fra Elprice.

 

Jeg får byttet min 5930G modell LXAQ30X066 til en med betegnelsen LXAQ40X045, slik at jeg får en P7350 CPU og 8 cellers batteri.

 

Personen som svarte på eposten min hadde forståelse for at det kunne være forvirrende med de forskjellige variantene. :O)

 

Da får jeg håpe det blir bra.

Lenke til kommentar

fik en finn epost av spaceworld da jeg sa at de har div. feil i infoen til 5930g:

 

Hei

 

Takk for mail

 

Dette har du faktisk helt rett i J

 

Vi har kontaktet leverandøren som innrømmer å ha gitt oss feil informasjon. Tusen takk for hjelpen J

 

Med vennlig hilsen

 

Spaceworld kundeservice

Lenke til kommentar

Noen som har opplevd at nettverkskortet i denne er svært ustabilt? Hastigheten endres konstant på plasser hvor jeg tidligere har hatt perfekt signal til enhver tid med andre nettverkskort.

 

Virker også som om noe er drastisk galt, da hver gang jeg prøver å kjøre testen på speedtest.net så detter nettlinja mi ned (dvs. modemet mister kontakt med NGT), men det skjer kun når jeg bruker denne maskina...

 

Noen som har vært borti noe lignende?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...