Gå til innhold

Acer Aspire 5930G - Samletråd


ovinn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

KRISE!!

 

Hatt pc'n i 24 timer nå, og 3 ganger har skjermen slått seg av, og på igjen.

 

Får feilmelding om at skjermdriveren sluttet å svare, og at den er blitt restartet.

 

Flere som har hatt samme problem?

Hva faen gjør jeg?

Klikker mentalt av sånne problem, så det er ingen sjanse i havet for at jeg skal klare å leve med det :p

Lenke til kommentar

Da var maskinen i hus. Veldig fornøyd, selvom jeg har opplevd som flere andre her at skjermen går i svart noen ganger, så får vel oppdatere skjermdriveren.

 

Noen som vet hvordan man skrur av den innebygde IR-sensoren? Har samma problem som en annen her hadde med at pcen skrur seg av/på når jeg skrur av/på Xbox 360'n min...

Lenke til kommentar
Er ikkje dette eit Nvidia skjermkort då? Dei nyaste driverane finn du på www.nvidia.com

Problemet er at det er et mobilt skjermkort. Nvidia vil at du skal laste disse ned fra pc produsentens hjemmesider... Vet at jeg kan gå på http://laptopvideo2go.com/ , men helt ærlig har jeg dårlig erfaring med drivere som er modda til å funke på bærbare. Har evt noen god erfaring med en av driverne der, så kom gjerne med forslag til hvem jeg skal laste ned.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
For å spare batteriet best mulig bør det taes ut når strømmen er i. Jeg selv har PCen på 24/7 pga nedlasting så jeg tar ut batteriet. Så en tabel som viste at på 3 måneder kan det svekkes med opptil 40% hvis temperaturen er rundt 40 grader...

Gjelder dette lithiumbatterier også? Trodde de var laget for å tåle å konstant stå med laderen i.

Lenke til kommentar

Tja.. Det er vel ein liten myte at batterier blir dårlegare om straumen står i trur eg. Godt mogeleg dette var tilfelle på eldre batterier, men som Luuke seier trur eg ikkje dette er eit problem lenger.. Who knows, eg har i alle fall eit batteri med "kapasitet" på heile 15 minuttar, så eg skal ikkje klage...

Lenke til kommentar

Jeg har problemer med internet-koblingen min!!

 

Det trådløse nettet virker ikke og det samme med kabel.

 

Når jeg trykker på knappen som aktiverer det trådløse så skjer det ingenting?

Hva må jeg gjøre? Den har virket før, men plutselig nå virker den ikke.

 

Må si at jeg har hatt ganske mange problemer med denne laptopen så langt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...