minitoki Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 jeg sendte bestilling til ps.no i går, venter spent på dataen men helt enig i at siden til ps er irriterende... man burde nesten sende dem en mail og si ifra xD Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Opplever noen andre denne pc'en som treg? Hvis jeg f.eks. hører på musikk og skal åpne mine dokumenter tar det opptil flere sekunder før jeg får frem bildet. Min gamle dell vostro 1500 med 2 gb minne og forige gen. prossessor (2 ghz) føltes til tider raskere.. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Aldri merket noe slikt. Men jeg har skrudd av noen unødvendige Vista-greier da. vet ikke om det har noe å si men. Har på Aero. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 har du prøvd å gjøre vista raskere med en guide? btw noen som husker den win-xp.no eller no nettsia? :s der hadde de en fin guide men glemmer alti nettsia Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Husker den ikke, men ligger i førstepost Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 http://www.win-xp.no/Sections/op=viewarticle/artid=81.html der var den ja gjør det som står der og vista/datan går kjappere Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 http://www.win-xp.no/Sections/op=viewarticle/artid=81.html der var den ja gjør det som står der og vista/datan går kjappere DAMN! this is some good shit! tok tia på å boote vista og havna på 1 min og 13sek, gjorde så mange av tingene i guiden og prøvde boot igjen og jaggu dro ikke vista seg inn på 38sek! Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) skriv msconfig i kjør og i boot så står det tidsavbrud og der står det 30 skriv 3 istede det burde gjøre vista litt kjappere i booten Endret 28. september 2008 av Submit Lenke til kommentar
Miraii Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Hei på acers hjemmeside er nvidia 175.61 den nyeste driveren men på http://laptopvideo2go.com er den nyeste 176.37 Vilken av disse er best for pcen? Ville trodd at 176.37 var best men er det noen muligheter at 175.61 er litt mer optimalisert for aceren? Endret 29. september 2008 av Miraii Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Vet ingenting om hvor lang servicetid det er på denne, men den virker solid og bra. Tastaturet er digg, bortsett fra "€" og "$" som sitter over høyre og venstre piltast. Bommer alltid Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Skjønner ikke helt hvorfor de har lagt de tastene der? Fungerer jo utmerket å ha de på nummertastene .. Men kvaliteten på denne laptopen er bra synes jeg, eneste jeg synes er litt rart er at jeg noen ganger må stille tilbake strømalternativene til fabrikkstandard for å få "Ventemodus ved lukking av lokkket" til å fungere. Noen andre som har det problemet? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Har tatt av den innstillinga. Vil ikke at den skal gå i ventemodus når jeg lukker det. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Har tatt av den innstillinga. Vil ikke at den skal gå i ventemodus når jeg lukker det. Veldig greit på skolen, trenger bare å ha ned skjermen når timen er ferdig. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Nja, men ikke når den står hjemme på natta og laster Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Kan jo ha forskjellige instillinger da, f.eks. på skolen bruker du "Balansert" og hjemme bruker du "Høy Ytelse" da den står koblet til strøm hele tiden uansett. Hvertfall sånn jeg gjør det Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Ja Jeg har strømsparer på skolen. Har aldri med laderen. Men den holder en skoledag på det. Lenke til kommentar
jon_o Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg har kjøpt denne maskinen, men har ikke fått den levert enda. Er det noen som har forsøkt å overklokke GPU'n? Jeg tipper dette kortet lar seg overklokke nokså bra. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Haha, da må du ha et kraftig viftestativ i alle fall. Har 75-80 grader på GPU ved spilling, på et stativ uten vifter... Lenke til kommentar
jon_o Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Synes ikke det hørtes så ille ut og det er ikke nødvendigvis slik at enhver overklokk medfører en drastisk økning i temperaturen. Men hvorfor ikke kjøre Coolbits og se hvilke frekvenser som anbefales Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 tror det ikke går ann og klokke en laptop :S isåfall ryker garantien FORT hvis du gjør det! til dj ovin: høyere klikk på strømmikonet - strømalternativer - og i det blå siden velg "hva skjer når lokke lokket stenges" der finner du ventemodus når du lokker skjermen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå