Gå til innhold

Acer Aspire 5930G - Samletråd


ovinn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei,

 

Jeg fikk pc-en i går, så plugget jeg inn nettverkskabelen og alt var fryd og gammen, til jeg ble bedt om å installere "Ethernet-kontroller", men jeg finner ikke noen driver til det :ermm:

 

Er det noen som har noen forslag?

 

søk etter enhetsbehandling så finner du nettverkskort og høyere klikk på marvell yuko og søk etter driver oppdatering ;)

Lenke til kommentar
Hei,

 

Jeg fikk pc-en i går, så plugget jeg inn nettverkskabelen og alt var fryd og gammen, til jeg ble bedt om å installere "Ethernet-kontroller", men jeg finner ikke noen driver til det :ermm:

 

Er det noen som har noen forslag?

 

søk etter enhetsbehandling så finner du nettverkskort og høyere klikk på marvell yuko og søk etter driver oppdatering ;)

 

 

Jeg presterte å slette marvell mini driver, uviten om dens oppgaver.. Og tro meg den svir innvendig nå:( Men er det noen mulighet for å laste ned og reinstallere programmet.. Nå føler jeg meg som en noob :ermm:

Lenke til kommentar
Hei,

 

Jeg fikk pc-en i går, så plugget jeg inn nettverkskabelen og alt var fryd og gammen, til jeg ble bedt om å installere "Ethernet-kontroller", men jeg finner ikke noen driver til det :ermm:

 

Er det noen som har noen forslag?

 

søk etter enhetsbehandling så finner du nettverkskort og høyere klikk på marvell yuko og søk etter driver oppdatering ;)

 

 

Jeg presterte å slette marvell mini driver, uviten om dens oppgaver.. Og tro meg den svir innvendig nå:( Men er det noen mulighet for å laste ned og reinstallere programmet.. Nå føler jeg meg som en noob :ermm:

 

gå inn på acer eRecovery og finn gjennoppret drivere og applikasjoner ;) og la den gå sin gang :)

 

edit: ALRDI slett ting du ikke hvet hva er

Endret av Submit
Lenke til kommentar

Jeg presterte å slette marvell mini driver, uviten om dens oppgaver.. Og tro meg den svir innvendig nå:( Men er det noen mulighet for å laste ned og reinstallere programmet.. Nå føler jeg meg som en noob :ermm:

 

gå inn på acer eRecovery og finn gjennoppret drivere og applikasjoner ;) og la den gå sin gang :)

 

edit: ALRDI slett ting du ikke hvet hva er

 

Nå er alt godt, and that's good!:D Point well taken, drev å sletta de forhåndsinstallerte demospillene, og marvel (tegneserie) mini driver hørtes ganske spillaktig ut:P

 

Mange takk Submit

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Nettopp fått min Acer Aspire 5930g og er missfornøyd. Grunnen er at pc'en rett og slett slår seg av konsekvent når jeg slår av xboxen som jeg har koblet til med nettv.kabel, at wmp 11 stadig dukker opp uten grunn. Hva er grunnen? Pc'en virker kjapp og alt slik, men den lever rett og slett sitt eget liv. Veldig håpløst!

 

Glemte å spørre om jeg må ta backup av systemet hvis jeg vil formatere pc'en å installere windows på nytt? Eller kan jeg gjøre det på en annen måte? (pc'en har blitt demo-brukt på butikk)

 

Jeg ga den litt urettferdig kritikk da det var fjernkontrollen til xboxen min som var grunnen til alt dette. Jeg kan faktisk slå av og på pc'en ved hjelp av fjernkontrollen. Alikevel må jeg spørre meg om hvorfor dette problemet oppstår da det aldri skjedde med min forige pc. Det er vel ikke vanlig at xbox fjernkontrollen påvirker pc'en i så stor grad? :S

Lenke til kommentar

Dette kan du heilt sikkert endre i innstillingane til "fjernkontroll i lag med pc" ein eller annan stad på pc'n din. Fjernkontrollen din kommuniserer nok mykje betre med den nye pc'n din (bluetooth?) enn den forrige. Du bør nok eigentleg berre ta det positivt, det er som sagt berre litt tweaking som skal til :)

Lenke til kommentar

Hei!

Fikk min 5930G med blu-rayspiller i dag.

Det som skjedde da jeg prøvde å spille av en blu-ray plate, var at jeg fikk masse feilmeldinger og shit.. Lasta ned 2 stk oppdateringer, og endra innstillinger til Sone B.

 

Klarer da ENDELIG å starte blu-rayplata, men kommer ikke lenger enn til introen på filmen. Grunnen til at jeg ikke kommer videre, er at det er klin umulig å få trykke på noen andre knapper enn play og stop. Ikke sjans til å få opp noen menu eller noe i den dur heller. Filmen blir seff ikke spilt når jeg trykker play.

 

Noen som har hatt samme problem?

care2help?

Lenke til kommentar
ser de har denne på psdata også til 6590,-

 

http://www.ps.no/artdtl.aspx?i=139311

 

noen som vet om den er identisk med mpx sin: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=94264

 

...det var dette med den t`en og den p`en

 

Det kan se sånn ut, men pga at ps.no har ei søppelhjemmeside så kan æ ikke si sikkert, står jo faen ingen annen informasjon en det som står i overskriften:s

Lenke til kommentar
Finnes det ikke et eget Acer-program spesielt for å spille av Blue-Ray plater?

 

Acer Arcade Deluxe var med maskina når jeg kjøpte'n da.. Programmet spiller av alle typer CD/DVD/Blu-Ray....

 

Får jo i utgangspunktet til å åpne Blu-Ray disken, men er som sagt kontrollpanelen inne i Acer Arcade Deluxe som er helt mongo.. (eller meg!?)

Lenke til kommentar

Hei, har lest gjennom tråden, og blitt litt klokere =) Jeg har vurdert å kjøpe meg denne, syns den ser veldig bra ut, men jeg har hørt at Acer-pcene er litt "skrale", dvs. tastatur og ting fort går i stykker og at reparasjonstiden ofte kan være lang? Stemmer det? Jeg er ikke interessert i en service som gjør at pcen står på verksted i to måneder....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...