Gå til innhold

Acer Aspire 5930G - Samletråd

ovinn

Anbefalte innlegg

Får man kjøpt den samme acer adapteren (lader) som fulgte med pcen i noen nettbutikker?

Hvor isåfall?

Er litt skeptisk til adaptere som ikke er fra acer. Den skiten jeg kjøpte på Clas Ohlson for noen år tilbake var ikke å anbefale.

Ser denne er nevnt ovenfor men siden det ikke er acer så er jeg litt skeptisk til om den passer eller ikke. Noen som vet helt sikkert?

http://www.dustinhom...m-90w-for-acer/

Endret av Enceladus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Jeg tokk ut blu ray driven nå, og det er ritkig at det er sata, men strøm lednignen er "slimline" sata eller noe slikt. Noen som har vært borte i dette?

Vil denne fungere til å gjøre den til usb blu ray?

Ett annet spørsmål også, jeg har web cameraet liggende, så jeg lurer på om noen vet hva tilkoplingen heter og om den kan koples til en stasjonær?

Edit: Bestilte en slik slim line adapter. :)

post-154306-0-88571200-1355658837_thumb.jpg

post-154306-0-67431800-1355658854_thumb.jpg

Endret av chri-ot
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Min begynner å bli farlig treg nå. Vil jeg få noe ut av å bytte ut harddisken? Har renset viften for støv en rekke ganger.

Endret av medlem-105476
Lenke til kommentar

Skjermen på maskina mi har tatt kvelden ser det ut for. Den har vært litt av og på i det siste, men nå er det svart hele tida. Den funker når jeg kobler opp mot ekstern skjerm. Har prøvd å formatere, laste inn drivere på nytt. Har åpnet for å sjekke etter løse ledninger, men vet ikke helt hvor jeg skal se. Har noen tips å komme med?

Lenke til kommentar

Sannsyneligvis er det panelet som har gått. Det skjedde på min. skaff deg ett panel fra en annen maskin eller ebay og bytt ut. :)

Svigermor skulle for en stund siden kaste en acer maskin som ikke var helt i form, så jeg fikk denne og tokk av skjermen og satte den på min gamle 5930g bare for morro skyld og for å lære litt. Det fungerte helt fint. :)

post-154306-0-92773000-1358020290_thumb.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar

Sannsyneligvis er det panelet som har gått. Det skjedde på min. skaff deg ett panel fra en annen maskin eller ebay og bytt ut. :)

Svigermor skulle for en stund siden kaste en acer maskin som ikke var helt i form, så jeg fikk denne og tokk av skjermen og satte den på min gamle 5930g bare for morro skyld og for å lære litt. Det fungerte helt fint. :)

Jepp, regner også med at det er skjermen som har fått nok. Skal se etter brukt for maskina er jo ikke så værst.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...