vesleengen Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Driver? Da jeg la inn win7 Pro 64bit funka alt uten noen drivere Lenke til kommentar
Ciwie Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) Tenkte jeg skulle kjøpe meg Crucial RealSSD 64 GB, regner med det er ingenting galt med det? (den passer vel) Endret 26. november 2010 av Ciwie Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Tenkte jeg skulle kjøpe meg Crucial RealSSD 64 GB, regner med det er ingenting galt med det? (den passer vel) Hvor mye betalte du for den? Tenkte bare å tipse deg om en artikkel i dinside om dette i dag: http://www.dinside.no/856605/bytt-harddisken-med-ssd Kom gjerne med tilbakemelding på hvordan du opplever oppgraderingen Lenke til kommentar
Ciwie Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 (endret) Ah, takk Har ikke betalt for den enda. Den er på tilbud på komplett til 849 kr (Kun i dag!) men begynner å tvile litt på om 64 gb er nok. Dustinhome har jo et greit tilbud på OCZ 120gb . Jeg pleier å bruke ganske lang tid på å bestemme meg på slike kjøp Endret 26. november 2010 av Ciwie Lenke til kommentar
Sky89 Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Har installer Windows 7 ultimate, men har problemer med at jeg ikke finner en kompatibel utgave av Acer Empowering Technology, dvs ePower Management, noen som har en link? Skal bruke det til strømplaner (får nå ikke skiftet enkelt), eller finnes det et enklere program slik at jeg ikke trenger det? Endret 12. desember 2010 av Sky89 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Strømoppsett er allerede bygget inn i Windows. bare klikk på batteriet så får du valg. Er så glad jeg slutta å bruke alle Acer skrot programmene. Maskina ble mye raskere av å ikke ha det Lenke til kommentar
Sky89 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Det visste jeg egentlig, men hadde glemt det. Så takk Hvis maskinen er raskere uten acer-programvaren dropper jeg å installere det. Eneste jeg savner er programvaren til lyden, det var så enkelt å velge mellom innebygget lyd, HDMI m.m. Ingen som tilfeldigvis vet hva programmet heter, og/eller eventuelt har en link til nedlasting kompatibel med Windows 7? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Søk på Realtek HD audio manager Acer. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Noen andre som har problemer med at nettleseren henger seg opp i Windows Vista/7? Uansett hvilken nettleser jeg bruker så henger PCen seg opp titt og ofte, før den plutselig løsner og alt er fint igjen. Begynner å bli rimelig lei av meldingen "Not Responding" i Firefox, mens skjermen blir helt hvit. Har hatt dette så lenge jeg kan huske, problemet er her enda etter formatering. Maskinvare som ikke fungerer som det skal? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 har samme problemet selv, men kun når jeg ser på video og maskinen står på "Balansert" strømmodus. da henger den seg helt i 1-2 min for så funke helt fint igjen... Lenke til kommentar
Falco-Master Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Hvor er mic-en på denne PCen? Hvis den finnes da. Får null lyd på Skype! En anna ting: Lydutgangen har blitt fuckt. Pluggene sitter løst og har dårlig kontakt. Kun lyd i venstre hodetelefon. Noen som har opplevd noe som det? Må jeg sende inn til acer eller kan jeg bare lever til en random el-butikk og betale dem til å fikse det? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Micen sitter litt til venstre for webcamen Lenke til kommentar
Falco-Master Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg får absolutt ingen lyd på maskinen i mic-en. Har formatert og installert win7 64 bit. Er det noe spesielt jeg må gjøre for å "slå på" micen? Webcam fungerer heller ikke. Kan det ha noe med det å gjøre? Er det mulig om jeg bare formaterer på nytt så klarer maskinen å finne webcamen og skaffe drivere? Slik at jeg får brukt det? har prøvd å laste ned masse drivere til cam-et men ingenting fungerer. Er det snakk om drivere til mic-en også?? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 google Realtec HD audio manager så får du lyd driver. Lenke til kommentar
Falco-Master Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 vel det viste seg å være vanskeilgere enn man skulle tro. Miksrofon fungerer ikke når man plugger en i mic.inngangen heller. Lydkortet som er gåent? Hva tror folk? Hvor lang tid bruker Acer på å fikse maskinen? Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Går det ann å bruke ekstern skjerm som eneste skjerm? dvs at bios o.l kommer opp på den eksterne og ikke interne. Lurer på å ta av skjermen (siden den nesten ikke virker) og lage meg en htpc. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Jeg har 2stk 24" koblet til, en over HDMI og en over VGA. jeg får alt opp på den ene skjermen under boot Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Altså den skjermen som er koblet til vga? virker som bios ikke klarer å putte ut det koda signalet til HDMI så kun analogt virker. Får prøve meg litt fram! Har noen erfaring med å ta vekk hele skjermen ? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Jeg får det over HDMI men.. siden det er skjermen på HDMI som er valgt som skjerm 1. Men trenger du ta av skjermen da? Kan du ikke bare la skjermen ligge nede og bruke hele laptopen som HTPC? Bare koble over HDMI til flatskjermen og sette i et bra wireless mus/tastatur over USB? Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Rart! funker ikke hos meg. Har du gjort noe med bios? Tungvint å løfte opp lokket for å slå den på, men tror nok det blir det jeg gjør Endret 23. januar 2011 av chri-ot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå