Gjest Slettet+19283741 Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Er det noen som vet hvordan man kan slå av funksjonen til å kunne slå av og på datamaskinen via infrarøde signaler? Det er veldig plagsomt å bruke xbox fjernkontrollen til å slå på xboxen, også slår pc'en seg av samtidig.. Lenke til kommentar
Ivar Bjo Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Hei, er det noen som sliter med spraking i lyden når de hører på musikk? Kommer mest på Youtube og Spotify, men har litt når jeg spiller av dvd'er også. Har oppdatert noen drivere fra Realtek, men det funket ikke. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Er det noen som vet hvordan man kan slå av funksjonen til å kunne slå av og på datamaskinen via infrarøde signaler? Det er veldig plagsomt å bruke xbox fjernkontrollen til å slå på xboxen, også slår pc'en seg av samtidig.. Teip! Lenke til kommentar
Falco-Master Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Hei. Skal installere Win 7. Vil da slette alt å partisjonere HD på nytt. For å gjøre dette trenger jeg bare å kjøpe denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=499989&cks=ASS&assoc=20ACC316-0E63-43E2-9BBE-D2583A1CB52E så kan jeg ta en clean install med den? Hva betyr det egentlig at det er en oppgradering, og hva betyr det at det er OEM (ja er ganske newbie på sånne ting) Uansett kan jeg holder det til å ta en clean install på denne maskinen? Er jo Vista på den fra før som kjent. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Skal du formatere hele HD må du ha programmet g-parted, last ned det og brenn iso-filen på en cd. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) *dobbelpost* Endret 13. juni 2010 av chri-ot Lenke til kommentar
Falco-Master Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Dobbelpost. Sorry. Burde vært mulighet for å slette egne innlegg her da. Endret 15. juni 2010 av Falco-Master Lenke til kommentar
Falco-Master Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Ok jeg regner bare med at jeg kan bruke den plata til det jeg trenger. Så da tenkte jeg å sette inn mer minne. Noen som vet hva slags type minne denne maskinen bruker? Tenkte å kjøpe to stykk like 2GB brikker. Noen anbefalinger? Noen som har prøvd å dualchannele med minnet? Er det bare å sette inn de to minnebrikkene, eller er det noe man må stille inn? Ble det noe stor forskjell i ytelse? Og bare så det er sagt. Jeg kan ganske lite om minne. Hvilken minnehastighet burde jeg velge? Hvor mange pins må det være på disse brikkene, og hva betyr PCxxxx som minnehastighet? Hva bør en velge? Tenkte ikke bruke mer enn rundte en tusenlapp på dette. Vet ikke hvor mye jeg får for det da. Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Kortleseren min funker bare av og til. Andre som har hatt problemer med det? Jeg gidder ikke lese gjennom HUNDRE sider for å se om andre har stressa med det samme, så da spør jeg heller.. Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Har hatt sanmme problemet Appelsin brus. Ofte må jeg skru pc'en av og på for at den skal fungere. Men problemene mine löyste seg når jeg reinstalerte driveren til kortet. Skulle gjerne funnet fram linken til driveren. Men sitter på en cafe kiosk i Sverige atm... Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Jeg har foresten et par problemer selv med pc'en. Vifta bråker no helt sykt, skjede etter ca 1/2, 1 år noen flere som har opplevd det? Når jeg lukker igjen skjermen må jeg gjerne ta skjermen opp og ned opptil flere ganger för den faktisk går i dvalemodus. Noen som har de samme problemene? Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Merker ikkeno til vifta, men hender den lager litt mer støy enn vanlig om det er lenge siden jeg har rensa den for støv. Du kan jo prøve å ta en liten operasjon og fjerne no drit i kjøleribba? Om det er lenge siden sist.. Dvalemodus-greiene er et problem hos meg og.. Jeg får for øvrig ikke til å reinstallere driveren til kortleseren. Maskina vil ikke godta den. (Den jeg fant på hjemmesida til Acer) Lenke til kommentar
N|troXx Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Vifta mi er gåen, og kjøpte pcn på PS data for 1.5år siden. De ville ikke sende meg ny vifte sånn uten videre. Endte opp med å kjøpe ny vifte hos Mamoz.no og sitter nå å venter på denne som skal leveres neste uke. Acer var heller ikke behjelpelige da jeg måtte ringe et 10kr per min nummer først. Skal ikke sitte lenge i tlf da vifta koster 250-350kr alt etter fraktkostnader. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Min vifte knitrer litt en gang iblant, og har vert slik siden den var ca 1 år.. Hadde planer om å bestille ny på EET (vifta her om noen trenger: http://no.eetnordic.com/product.aspx?id=23.AR501.003&path=Acer-FAN.SUNON) Men åpnet opp maskina, renset for støv og skrudde til vifta så den satt litt strammere og etter det har det funket greit.. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Kjøpte en 5930G i september 2008 fra MPX og nå har skjermen begynt å flimre og den skrur seg av hvis jeg løfter den med vet underfra (mest sannsynlig pga harddisken eller noe). Har jeg fortsatt garanti på den sånn at jeg bare kan sende den tilbake? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Maskinen har bare 1 års garanti. Men du har 5 års reklamasjonsrett ved Norsk lov Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Noen som kjører eksterne skjermer gjennom HDMI her? Tenkte å skaffe en 24" benQ eller noe og kjøre den på HDMI med 1920x1080.. Hvordan tror du skjermkortet takler dette? Og med spill? Lenke til kommentar
Falco-Master Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Hei. Skal installere Windows 7 om et par timer. Er det noen drivere jeg må laste ned å installere selv, eller fikser Win7 det selv? Links? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Hei. Skal installere Windows 7 om et par timer. Er det noen drivere jeg må laste ned å installere selv, eller fikser Win7 det selv? Links? Min fikset alt selv, forutenom lyd og Skjemkort. så her er det å hente drivere fra realtek og nvidia Lenke til kommentar
Falco-Master Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Hei. Skal installere Windows 7 om et par timer. Er det noen drivere jeg må laste ned å installere selv, eller fikser Win7 det selv? Links? Min fikset alt selv, forutenom lyd og Skjemkort. så her er det å hente drivere fra realtek og nvidia Har du 64 bit Win7? Er det jeg skal ha. Men flott. Skal sørge for å laste ned de driverne. Hvilken skjermkortdriver bruker du? Leste at endel hadde problemer med trådløst nettverkskort. Det gikk bare fint hos deg eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå