Nemesis90 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 angående skjermkort driver.. her er direkte link ftp://ftp.work.acer-euro.com/notebook/asp...sta32.zip" Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 noen som kan linke til nyeste skjermkortdriver? har lyst til å teste om det blir mer futt i grafikken med nye drivere Hvilke spill drar du bra ? ingen Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 angående skjermkort driver.. her er direkte link ftp://ftp.work.acer-euro.com/notebook/asp...sta32.zip" link fungerer ikke Lenke til kommentar
aspic Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Om eg skulle skaffa meg denne pc'n ville det ha vore pga. Red Alert 3 og Starcraft 2. Desse spela skulle vel kunne bli køyrt relativt greit? Lenke til kommentar
k_flaathe Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 ikke ta med siste " Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) ok, men hva er Eframework? det gjør slik at når du klikker på acer empowering technology så kommer opp den fine lille menyen øverst i skjermen angående skjermkort driver.. her er direkte link ftp://ftp.work.acer-euro.com/notebook/asp...sta32.zip" link fungerer ikke edit: nyeste skjermdrivere: http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/as_5930.html last ned VGA_NV**************vista32 (32 for 32 bit og 64 for 64 bit edit2: for dere som trenger kjapp oppsurmering om 32 og 64 bit: 32bit FINNER og UTnytter ikke mer en 3.2gig ram men 64bit finner og utnytter MYE mer med ram fordi 64 bit er bygget opp anderledes merk: noen programmer virker ikke på 64 bit og ikke alle drivere virker ikke i 64 bit Endret 24. september 2008 av Submit Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Hva er GridVista og Mobility Center Plug-In? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 les første post kjetil der har jeg forklart det meste men hvet ikke hva Mobility Center Plug-In er Lenke til kommentar
kafan Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Har anskaffet denne pc'n selv. Lastet ned noen filmer. De små på 2-300mb kjører den helt fint. Den på ca 1gb nekter den å kjøre. Kommer opp melding om at det ikke er nok minne tilgjengelig. Noen som skjønner mer av dette enn meg ? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 tragisk... sendte mail til acer for 3 dager siden og spurte om hva de syntes om å sette turbomemory i maskina, og om det ville bli sett på som noe bad om pcen skulle slutte og fungere eller noe slikt (med tanke på uorginale komponenter i maskina som ikke egentlig følger med) og noen andre funksjoner i programvarene som følger med... fikk bare til svar at det kunne de ikke svare på... tragisk! når ikke produsenten engang kan svare da er det ille... Lenke til kommentar
halo2k Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Hei, jeg har nettopp instalert Pure (PC), men har litt lag problemer med dette spillet. Det samme med Gears Of War, jeg får 50-60FPS på Pure og 30-40 på Gears, men problemet er at det hakker litt når jeg spiller. Jeg ser at bildet beveger seg hakkete ved å følge med på kanten av skjermen. Så kan jeg gjøre noe med dette ved å bytte på noen innstillinger i Nvidia Control Panel? Jeg har allerede skrudd av Vertical Sync. Endret 25. september 2008 av halo2k Lenke til kommentar
snowhill Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hei, jeg har nettopp instalert Pure (PC), men har litt lag problemer med dette spillet.Det samme med Gears Of War, jeg får 50-60FPS på Pure og 30-40 på Gears, men problemet er at det hakker litt når jeg spiller. Jeg ser at bildet beveger seg hakkete ved å følge med på kanten av skjermen. Så kan jeg gjøre noe med dette ved å bytte på noen innstillinger i Nvidia Control Panel? Jeg har allerede skrudd av Vertical Sync. Hvis du spiller uten at pc'en er tilkoblet til strøm, kan det starte å lagge. Har i alle fall opplevd det på tidligere laptop'er jeg har hatt. Fikk acer'n min i går, så kan dessverre ikke bekrefte om dette er tilfellet i denne saken. Men pcen imponerer i allefall stort Lenke til kommentar
halo2k Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg har ikke batteriet i, pleier bare å bruke stømledningen. Så det kan ikke være problemet! Problemet er løst, jeg gikk inn på Nvidia Control Panel og 3D-Innstillinger og så behandle 3D..... Og deretter skiftet jeg "maksimum forhåndsdefinerte bilder" fra 3 til 0. Nå "klikker" spillene lenger! Lenke til kommentar
halo2k Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg har ikke batteriet i, pleier bare å bruke stømledningen. Så det kan ikke være problemet! Problemet er løst, jeg gikk inn på Nvidia Control Panel og 3D-Innstillinger og så behandle 3D..... Og deretter skiftet jeg "maksimum forhåndsdefinerte bilder" fra 3 til 0. Nå "klikker" spillene lenger! Gears klikker fortsatt, men ikke Pure Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Har noen peiling på hva man gjør når dvd romen SLUTTER Å VIRKE?! Blir sprø hvis jeg ikke finner det ut. Har oppdaterte drivere og all ting på plass. Noen? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 send den inn til reperasjon sefølgelig????? du har jo 2 års garanti eller no = gratis reparasjon Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Ok, men vil alt jeg har lagret på datamaskinen bli slettet da? Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Nei, tviler på at du bytter hele maskinen. De bytter nok bare DVD-rommen . Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Okei, men hvis jeg skal ha den til service, skal jeg dra til den butikken jeg kjøpte den og be dem sende den inn eller hva gjør jeg egentlig? Skal prøve å sende den på service morgen nemlig, så trenger å vite... Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 si at dvd spilleren ike virker og de fikser resten bare husk kvitering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå