Flyplass Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg har hentet ny bil i Tyskland, og skal selge den gamle. Det er første gang på lenge jeg ikke har byttet inn den gamle bilen, og har ikke kontrollen på hvor det er best å annonsere. Leser folk avisannonser fremdeles tror dere? På forhånd takk. Charles Lenke til kommentar
Senshi Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Ville lagt den ut på finn.no, gjerne med noen visninger i din lokale avis. Har alltid funket bra når jeg har solgt biler. Noen liker Autodb.no siden den er gratis. Jeg la mine biler ut på begge stedene, og de fleste som ringte hadde sett annonnsen på finn.no. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg synes jeg får 50 ganger mer respons på finn.no enn på alle andre steder til sammen når jeg annonserer noe. Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Det jeg har solgt på finn opp igjenom tidene har blitt solgt fortere en svint. Har følsen av at annonser samler støv på autodb, uryddig! Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg tenkte å prøve annonsere bilen min på Finn nå, siden AutoDB har gitt veldig lite resultat. Men har Finn satt opp prisene i år? Mener at det ikke kostet så mye tidligere i år. :/ Lenke til kommentar
Flyplass Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 Jeg har jo en ide om hva bilen er verdt, men finnes det en prisoversikt et sted på nettet? Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 dinside.no har en listepris, men den er shabby mener jeg. Enten kan du satse på hva du selv tror, eller justere den etter andre biler du finner på nettet. Eller så kan du spørre hva en forhandler vil gi deg i innbytte og legge på en liten slump. Lenke til kommentar
spøkelse Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Finn tilsvarende biler på finn.no og sett prisantydning litt over det du kan tenke deg for bilen. Da kan du la kjøperen prute litt og begge blir glade og fornøyde. Er bilen en Ford Sierra, Opel Ascona eller gammel BMW så er Autodb midt i blinken. Samme hvis bilen er harrystylet (klistremerker, spoilere og annen plastikk) eller er en såkalt "gatebil". Det kommer sikkert til å ringe noen for å selge annonser på TV2 tekst-TV. Kjenner du noen som bruker tekst-TV for å se etter bil? Nei, ikke jeg heller, så det er bortkastede penger. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Annonser på finn.no, alt annet er bortkastet. Lenke til kommentar
Flyplass Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 Finn tilsvarende biler på finn.no og sett prisantydning litt over det du kan tenke deg for bilen. Da kan du la kjøperen prute litt og begge blir glade og fornøyde. Er bilen en Ford Sierra, Opel Ascona eller gammel BMW så er Autodb midt i blinken. Samme hvis bilen er harrystylet (klistremerker, spoilere og annen plastikk) eller er en såkalt "gatebil". Det kommer sikkert til å ringe noen for å selge annonser på TV2 tekst-TV. Kjenner du noen som bruker tekst-TV for å se etter bil? Nei, ikke jeg heller, så det er bortkastede penger. Det er en BMW 520i, og prisene på finn varierer veldig mye. Min bil har mye utstyr og er ikke kjørt så langt. Tror jeg legger meg ganske høyt i pris i forhold til snittet da. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Finn tilsvarende biler på finn.no og sett prisantydning litt over det du kan tenke deg for bilen. Da kan du la kjøperen prute litt og begge blir glade og fornøyde. Er bilen en Ford Sierra, Opel Ascona eller gammel BMW så er Autodb midt i blinken. Samme hvis bilen er harrystylet (klistremerker, spoilere og annen plastikk) eller er en såkalt "gatebil". Det kommer sikkert til å ringe noen for å selge annonser på TV2 tekst-TV. Kjenner du noen som bruker tekst-TV for å se etter bil? Nei, ikke jeg heller, så det er bortkastede penger. Det er en BMW 520i, og prisene på finn varierer veldig mye. Min bil har mye utstyr og er ikke kjørt så langt. Tror jeg legger meg ganske høyt i pris i forhold til snittet da. Gi meg specs så kan jeg gi deg en pris, så har du noe å sammenligne med. Lenke til kommentar
Flyplass Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 Finn tilsvarende biler på finn.no og sett prisantydning litt over det du kan tenke deg for bilen. Da kan du la kjøperen prute litt og begge blir glade og fornøyde. Er bilen en Ford Sierra, Opel Ascona eller gammel BMW så er Autodb midt i blinken. Samme hvis bilen er harrystylet (klistremerker, spoilere og annen plastikk) eller er en såkalt "gatebil". Det kommer sikkert til å ringe noen for å selge annonser på TV2 tekst-TV. Kjenner du noen som bruker tekst-TV for å se etter bil? Nei, ikke jeg heller, så det er bortkastede penger. Det er en BMW 520i, og prisene på finn varierer veldig mye. Min bil har mye utstyr og er ikke kjørt så langt. Tror jeg legger meg ganske høyt i pris i forhold til snittet da. Gi meg specs så kan jeg gi deg en pris, så har du noe å sammenligne med. 2004 BMW 520i Automat sedan, sortmet med komfortseter i krem skinn. Xenon, solluke, farge navigasjon. Originale 17 tommers BMW felger. kjørt litt over 90 000 km og fullt servicehefte. Bilen er kjøpt ny i Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå