J@cob Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 Henriette til venstre, Marianne til høyre. Har noen ensome fotografi og av Henriette, vel, Marianne og. Men kan ikke slenge ut alt på en gang heller, må nesten voldta bildene til rundt 15andre med mine subjektive meninger før jeg ber om meninger på noen andre bilder. Woho. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Jeg er veldig uenig i at Marianne er en attpåklatt. Hadde ikke hun vært der så hadde bildet vært så tradisjonelt at det ikke hadde vært så mye å henge seg opp i. Jeg oppfatter J@cob som et skritt lenger som fotograf enn å velge noe så enkelt og tradisjonelt som et bilde av en søt jente. Dette bildet er mye mer enn det, men jeg må vel bare respektere at det finnes mange med et mer tradisjonelt bildesyn enn meg. Edit: J@cob, hva slags film foretrekker du? Jeg kan sikkert sende en kasse lysbildefilm som er i ferd med å gå ut på dato. Og når det gjelder optikk så kan du få Nikkor-optikken min. Det kan jeg alltids kjøpe på nytt. Men før jeg betaler vil jeg selvsagt ha dem til testing. Er det en grei deal? Endret 14. september 2008 av PMnormal Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Jeg er veldig uenig i at Marianne er en attpåklatt. Hadde ikke hun vært der så hadde bildet vært så tradisjonelt at det ikke hadde vært så mye å henge seg opp i. Jeg oppfatter J@cob som et skritt lenger som fotograf enn å velge noe så enkelt og tradisjonelt som et bilde av en søt jente. Dette bildet er mye mer enn det, men jeg må vel bare respektere at det finnes mange med et mer tradisjonelt bildesyn enn meg. Det var jo bare min mening. Jeg sier ikke at fotografiet er dårlig på grunn av Marianne, men jeg likte blikket til Henriette så godt at jeg gjerne kunne sett bildet med kun henne. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Ja, det er din mening og det må jeg respektere. Men hvis det bare er slik at du ønsker et bilde at Henriette, så er det noe som du kan ønske deg i tillegg. Med det mener jeg at jeg fikk en oppfatning av at du ikke likte bildet slik det er, og at du synes at det bare burde være en av dem med på det. At du skulle ønsket et solobilde i tillegg forstår jeg godt, for noen klarer seg fint med en jente. For min del sier jeg ja takk til begge to Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 At du skulle ønsket et solobilde i tillegg forstår jeg godt, for noen klarer seg fint med en jente. For min del sier jeg ja takk til begge to Man må elske et velformulert svar... Uansett, jeg har en forkjærlighet for soloportretter, det kan forklare ønsket mitt. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 (endret) J@cob, hva slags film foretrekker du? Jeg kan sikkert sende en kasse lysbildefilm som er i ferd med å gå ut på dato. Og når det gjelder optikk så kan du få Nikkor-optikken min. Det kan jeg alltids kjøpe på nytt. Men før jeg betaler vil jeg selvsagt ha dem til testing. Er det en grei deal? Woho. Send meg noe Tri-X om du har det, jeg er ikke helt stødig enda, men prøver så godt jeg kan. Helst ASA 400. Nikkor.. Hmm. Skal jeg blåse liv i F100 kameraet som ligger her da? : D Det kan bli vanskelig å få sendt dem til testing. Kloroform eller eter er ikke noe jeg kommer over hver dag, og dyretransporten var vist opptatt frem til januar. Jeg er veldig uenig i at Marianne er en attpåklatt. Hadde ikke hun vært der så hadde bildet vært så tradisjonelt at det ikke hadde vært så mye å henge seg opp i. Jeg oppfatter J@cob som et skritt lenger som fotograf enn å velge noe så enkelt og tradisjonelt som et bilde av en søt jente. Dette bildet er mye mer enn det, men jeg må vel bare respektere at det finnes mange med et mer tradisjonelt bildesyn enn meg. Vi har alle våre meninger. Selv liker jeg begge deler, men har aldri prøvd meg noe særlig på to stk i samme bilde. "What the heck", tenkte jeg. Har du tvillinger til disposisjon, så... Heilage: Endret 14. september 2008 av J@cob Lenke til kommentar
presjes Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Versjon to av bilde i første posten her liker jeg best, og det er jenta til venstre i bilde som interesserer meg mest. Hun som er i DoF til høyre i bakgrunn er sikkert ei søt jente, men det er hu i venstre side som er klar som trekker min oppmerksomhet. Det kunne godt hvert et bilde aleine med bare hu. Det mørke rundt øyne og ansiktsuttrykket hennes lager en god spenning i bilde, litt dyster og det gir meg et inntrykk. Trekker litt til filmen jeg så på kino i går, De gales hus. Ikke fordi hun er gal, men denne dystre og mørke rundt øyne. Tror dere forstår hva jeg mener. Så skulle gjerne sett et utsnitt uten jenta til høyre i bilde, selvom det kanskje blir litt klassiskt så ville jeg likt det godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå