J@cob Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Her er bildene jeg skrek så høyt om i diskusjonstråden. Woho. For en gangs skyld vil jeg gjøre en apell til folket, og be anstendig, instendig og forpult om at man gjerne legger igjen mer enn fem kommentarer, hvorav èn består av illustrator voldtekt, en sier: "Tøft", en sier: "FACEBOOK!!1!!!", og resten diskuterer nevnte illustratorvoldtekt. Jeg peker selvsagt ingen fingre eller sier noen navn. Dere er alle en gjeng med bastarder uansett. Koz og klem :=) Edit: Ja, jeg vet det kunne ha vært en ørliten promille mer skarpt, men jeg kunne ikke gjøre så mangt uten å fremprovosere ett drøss av kviser. Endret 11. september 2008 av J@cob Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Jodå. Fokusen kunne ha vore noko betre berre for å framheve kvisene til henriette Kor e bildet teke? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 Hold kjeft om formuleringen: "kvisene", jeg vil leve litt lenger. Bildet er tatt rett utenfor Campus Selv er det selvfølgelig min subjektive mening at fokuset er perfet. Harr, harr. Lenke til kommentar
akle Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Meget stilig bilde. Liker mystikken i blikket og smilet til jenta i fokus. Liker at den ene jenta ikke er i fokus. Endret 11. september 2008 av akle Lenke til kommentar
katet Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Hold kjeft om formuleringen: "kvisene", jeg vil leve litt lenger. Bildet er tatt rett utenfor Campus Selv er det selvfølgelig min subjektive mening at fokuset er perfet. Harr, harr. Humre, humre.. Vi får se.. Men bilde va ikkje so gale da Endret 11. september 2008 av katet Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Hva faen? Enda en? Hva er det med folk ifra hafslo? : P Edit ----- Akle: Takker! De er tvillinger, ikke så veldig lett å se på det bildet, men ^^ Katet: Takker! Dere kan forøvrig helst holde tett om nicket mitt. Jeg prøver å holde en viss grad av internett anonymitet : d Endret 11. september 2008 av J@cob Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Hva faen? Enda en? Hva er det med folk ifra hafslo? : P Vi er midt i verdserobringa vår. Pass deg. Kjente fjes, dei gikk vel i klasse med søstra mi faktisk. Bildet er i og for seg ålreit, men det er ingen skam å tøtsje litt i huda pluss pluss. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Verdensdominanse, gitt. Dere har alltid vært så fanatiske av dere. Søster, linje, hvor? Hmm. God ìde. Noen tips? Tenner? Sminkeflekker? Kviser? Hår på avfeie? Jeg har aldri brydd meg med slikt før, for lat. Unnskyldt meg med "puritaner", men jeg får vel ta i ett tak^^ Endret 11. september 2008 av J@cob Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Verdensdominanse, gitt. Dere har alltid vært så fanatiske av dere. Søster, linje, hvor? Ungdomsskule og eit år vidaregåande trur eg? Hmm. God ìde. Noen tips? Tja, jo. Tenner? Hvis du finn det så. Sminkeflekker? Jada. Kviser? Det òg. Hår på avfeie? Gjerne det. Jeg har aldri brydd meg med slikt før, for lat. Unnskyldt meg med "puritaner", men jeg får vel ta i ett tak^^ Skjerpings. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 Jeg lo. Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Jodå. Fokusen kunne ha vore noko betre berre for å framheve kvisene til henriette Kor e bildet teke? Kunne du latt vær å kommentere utseende til modellen(e)? Forøvrig et pent bilde, flotte uttrykk og fin komposisjon Lenke til kommentar
GLN Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Hva med å klone bort kvisene, og softe huden litt. Da er jo alt tilrettelagt for å ta skarpere bilder. Men absolutt et fint motiv, og en vinkel som jeg liker. Hadde begge vært i fokus hadde bildet blitt ødelagt, tror jeg. Edit: La håret skjule de værste områdene, vis det er mer en plass en andre plasser, eller litt sminke. Endret 12. september 2008 av Pirja Lenke til kommentar
ArnsteinR Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Jeg liker kontrastene i ansiktsuttrykkene, men jeg liker ikke struturen i det nærmeste ansiktet. Jeg synes det blir litt grovt på en måte. Konseptet liker jeg absolutt. Vennlig hilsen helt amatør Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 Kunne du latt vær å kommentere utseende til modellen(e)? Tolker det dithen at guttungen kjenner de. Solvorn. Sogndal. Kaupanger. Hafso. Alt sammen er små brikker av ett stort spill som skal sikre oss vestlendinger verdensdominanse. Hafslo bare tror de har kontrolllen. De er ganske flinke med dette å tro. Forøvrig et pent bilde, flotte uttrykk og fin komposisjon Takker! Kjører healing brush nå, men må leke litt mer før jeg føler jeg har det optimale ressultatet. Blenderen var, som sagt, valgt med omhu. Strukturen har ikke jeg noen problemer med, men det går kansje på smak og behag. Mangfold er bra! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 For en gangs skyld ville jeg ha pusset litt mer på det enn du har gjort. Du vet hva jeg mener. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Jeg antar det. Kansje jeg skal be Adobe om å implentere en sandpapirversjon ved siden av healing brush? Neimen. Hva faen. Se hva julenissen slapp ned gjennom sentralstøvsugerrøret på rommet mitt, nå, midt i september. Endret 13. september 2008 av J@cob Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 De er fryktelig søte, og bildet er koselig. Det er veldig åttitall. Nesten/delvis utblåst og tett positur liker jeg. Du skriver at julenissen slapp de gjennom sentralblabla. Siden det var et svar til meg, betyr det at de er til meg? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 PM: Sleng inn en postadresse på PM, så skal jeg se hva jeg får til. Forventer betaling i form av deilig optikk, eller kansje en kasse med gamle filmer. Pirja: Tusen hjertlig : D Snakk om selvtillitsboost å legge ut dette bildet. Hinadeg. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Nå vet jeg ikke hvem som er Marianne og hvem som er Henriette, men hun til høyre synes jeg er veldig i veien faktisk. Ansiktsuttrykket til hun til venstre er rett og slett perfekt for et type "ensomt" fotografi, hvor hun og kun hun er i fokus på en større skala. Den andre jenta ble litt attpåklatt for min del. Bortsett fra det synes jeg det er et veldig bra fotografi. Fint at du fikk håret skarpt og, det kan ofte bli til et "blur" på en del bilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå