Gå til innhold

BK: Marianne og Henriette.

J@cob

Anbefalte innlegg

Her er bildene jeg skrek så høyt om i diskusjonstråden. Woho.

For en gangs skyld vil jeg gjøre en apell til folket, og be anstendig, instendig og forpult om at man gjerne legger igjen mer enn fem kommentarer, hvorav èn består av illustrator voldtekt, en sier: "Tøft", en sier: "FACEBOOK!!1!!!", og resten diskuterer nevnte illustratorvoldtekt.

Jeg peker selvsagt ingen fingre eller sier noen navn. Dere er alle en gjeng med bastarder uansett. Koz og klem :=)

Edit: Ja, jeg vet det kunne ha vært en ørliten promille mer skarpt, men jeg kunne ikke gjøre så mangt uten å fremprovosere ett drøss av kviser.

post-76720-1221145872_thumb.jpg

Endret av J@cob
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hold kjeft om formuleringen: "kvisene", jeg vil leve litt lenger. Bildet er tatt rett utenfor Campus :)

Selv er det selvfølgelig min subjektive mening at fokuset er perfet. Harr, harr.

Humre, humre.. Vi får se.. :p Men bilde va ikkje so gale da ;)

Endret av katet
Lenke til kommentar

Hva faen? Enda en? Hva er det med folk ifra hafslo? : P

Edit

-----

Akle: Takker! De er tvillinger, ikke så veldig lett å se på det bildet, men ^^

Katet: Takker!

Dere kan forøvrig helst holde tett om nicket mitt. Jeg prøver å holde en viss grad av internett anonymitet : d

Endret av J@cob
Lenke til kommentar

Verdensdominanse, gitt. Dere har alltid vært så fanatiske av dere. Søster, linje, hvor?

Hmm. God ìde. Noen tips? Tenner? Sminkeflekker? Kviser? Hår på avfeie? Jeg har aldri brydd meg med slikt før, for lat. Unnskyldt meg med "puritaner", men jeg får vel ta i ett tak^^

Endret av J@cob
Lenke til kommentar
Verdensdominanse, gitt. Dere har alltid vært så fanatiske av dere. Søster, linje, hvor?

Ungdomsskule og eit år vidaregåande trur eg?

Hmm. God ìde. Noen tips?

Tja, jo.

Tenner?

Hvis du finn det så.

Sminkeflekker?

Jada.

Kviser?

Det òg.

Hår på avfeie?

Gjerne det.

Jeg har aldri brydd meg med slikt før, for lat. Unnskyldt meg med "puritaner", men jeg får vel ta i ett tak^^

Skjerpings.

Lenke til kommentar

Hva med å klone bort kvisene, og softe huden litt. Da er jo alt tilrettelagt for å ta skarpere bilder. Men absolutt et fint motiv, og en vinkel som jeg liker. Hadde begge vært i fokus hadde bildet blitt ødelagt, tror jeg.

Edit: La håret skjule de værste områdene, vis det er mer en plass en andre plasser, eller litt sminke.

Endret av Pirja
Lenke til kommentar
Kunne du latt vær å kommentere utseende til modellen(e)?

Tolker det dithen at guttungen kjenner de. Solvorn. Sogndal. Kaupanger. Hafso. Alt sammen er små brikker av ett stort spill som skal sikre oss vestlendinger verdensdominanse. Hafslo bare tror de har kontrolllen. De er ganske flinke med dette å tro.

Forøvrig et pent bilde, flotte uttrykk og fin komposisjon :)

Takker!

Kjører healing brush nå, men må leke litt mer før jeg føler jeg har det optimale ressultatet. Blenderen var, som sagt, valgt med omhu. Strukturen har ikke jeg noen problemer med, men det går kansje på smak og behag. Mangfold er bra!

Lenke til kommentar

Jeg antar det. Kansje jeg skal be Adobe om å implentere en sandpapirversjon ved siden av healing brush?

Neimen. Hva faen. Se hva julenissen slapp ned gjennom sentralstøvsugerrøret på rommet mitt, nå, midt i september.

post-76720-1221316404_thumb.jpg

Endret av J@cob
Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke hvem som er Marianne og hvem som er Henriette, men hun til høyre synes jeg er veldig i veien faktisk. Ansiktsuttrykket til hun til venstre er rett og slett perfekt for et type "ensomt" fotografi, hvor hun og kun hun er i fokus på en større skala. Den andre jenta ble litt attpåklatt for min del. Bortsett fra det synes jeg det er et veldig bra fotografi. Fint at du fikk håret skarpt og, det kan ofte bli til et "blur" på en del bilder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...