carnilio Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Har bare lagt merke til att jeg ikke får stemt på avstemingen i det siste, uavhengig av hvilken nettleser jeg bruker(Prøvd i både IE, FF, og Chrome). Problemet er att jeg ikek får markert hvilket alternativ jeg vil velge, fordet om å trykke på "Stem" knappen leder meg til å se resultatene så har det ikke blitt resigstrert noe svar (Naturlig nokk om jeg ikke kunne velge noe alternativ?). Tenkte jeg bre skulle si ifra, og/eller spørre om det bare er meg som har problemer med dette elelr om fler har oplevd det samme, evt- funnet en løsning? Lenke til kommentar
Karlstad Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Har bare lagt merke til att jeg ikke får stemt på avstemingen i det siste, uavhengig av hvilken nettleser jeg bruker(Prøvd i både IE, FF, og Chrome). Problemet er att jeg ikek får markert hvilket alternativ jeg vil velge, fordet om å trykke på "Stem" knappen leder meg til å se resultatene så har det ikke blitt resigstrert noe svar (Naturlig nokk om jeg ikke kunne velge noe alternativ?). Tenkte jeg bre skulle si ifra, og/eller spørre om det bare er meg som har problemer med dette elelr om fler har oplevd det samme, evt- funnet en løsning? Det er/var en kjent bug i IE6 når den ble laget, men det ble ordnet med en liten hack. Du har ikke deaktivert javascript eller noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå