Gå til innhold

Laptop til skole, progging og lignende kos


Phonkie

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Planen var å kjøpe en laptop for ikke noe mer enn 10.000kr. Skal bruke den til skole, har noen programmeringsfag og forelesninger det kan være kjekt med laptop.

Det jeg med andre ord ser etter er ikke et romskip av en maskin, men heller en maskin som gjør det meste helt greit. Batterikapasitet er også en faktor som spiller inn, skulle gjerne hatt en maskin med atom kjerne og et batteri som ikke går og legger seg så fort jeg starter opp maskina. På en annen side hadde det vært fint hvis den ikke var så stor og tung heller. (pose og sekk type ting)

Gjør ikke noe om den har greit med ram, prosessor og lagring heller. skjermkort er ikke noe prioritet, skal ikke se spes filmer/spille.

 

Har sett litt på http://www.acer.com/aspireone/, men er litt bekymra for at jeg kommer til å bli frustrert over å programmere på en skjerm som bare er 9"... Noen som har noen tanker om det?

 

Håper på snarlig svar :!:

Endret av Phonkie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
9" til programmering? HAHAHA! :p

 

Bør nok opp i alle fall 13,3" da. Kanskje Dell XPS m1330?

 

Har sett litt på den maskina, men en kamerat av meg har bestilt den og han har fått beskjed om at det er 1mnd leverings tid... Det finnes vel ikke en lignende maskin fra en annen leverandør til rundt samme prisen? :p

Lenke til kommentar
Takk for tilbakemeldinger ^_^

Har bestilt meg Dell XPS m1330, så nå sitter jeg bare og venter... Kommer visst før 10/02/2008. Satser på at det britisk-ish datooppdeling, sånn at den ikke kommer neste år 2008 ;P

 

Jeg er sikker på at du kommer til å bli fornøyd... Det er (SUBJEKTIV MENING) er helt super datamaskin og det er en fryd å arbeide på den...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...