bjaesp Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Hei. Jeg får ikke noe lyd i mitt LOGITECH Speaker X-530 5.1. Jeg kjører test på det med sound effect og høytaleren med av/på knapp og volumstyring i tillegg til den paralelle på motsatt side virker ikke. Dette gjør at jeg ikke får lyd når jeg ser filmer eller ser ting på f. eks youtube. Hva kan feilen være. Lenke til kommentar
TkNatzy Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 hvis du sørger for litt mer info så kan jeg kanskje hjelpe deg.. men først sjekk skru på no musikk og gå inn på sound options og sjekk om riktig audio device er default og i det hele tatt enabled... hvis det ikke funker... har du installer drivere? bruker du vista? bruker du det interne lydkortet eller har du kjøpt ett ekstra? Lenke til kommentar
bjaesp Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 hvis du sørger for litt mer info så kan jeg kanskje hjelpe deg.. men først sjekk skru på no musikk og gå inn på sound options og sjekk om riktig audio device er default og i det hele tatt enabled... hvis det ikke funker... har du installer drivere? bruker du vista? bruker du det interne lydkortet eller har du kjøpt ett ekstra? Takk for at du vil hjelpe. Jeg har XP, og alt virket da vi leverte den til verksted, men da vi kom hjem og skulle koble den til igjen så virket det ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå