EsAa Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Hei! Bare lurer på et par. ting angående Personal finance. 1) Når man setter budsjett på f.eks. lønnskonto/brukerkonto. Er det mulig å få den samme på kontanter? Altså. Når jeg bruker noe med brukerkontoen så trekkes ikke bare budsjettet på brukerkontoen, men også på kontanter. Håper du/dere forstod det!!?? 2) Når måneden er ferdig og jeg sitter igjen med penger på kontoen. Blir det automatisk overført til neste måned. Skulle f.eks. legge til noe i juni og ingen ting ble forandra! Er det mulig?? 3) Jeg vil gjerne føre opp hvor mye skatt jeg betaler. Jeg føler ikke egentlig det er en utgift og lurer på om det er mulig å sette opp en egen lignende kategori bare for det? Altså så skal det ikke legges til utgifter. 4) Hva menes med seksjon? Takker for svar! Zuv Endret 11. september 2008 av Zuvijin Lenke til kommentar
EsAa Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 fortjener en bump nå! Bump! Fortsatt spm. om dette. Lenke til kommentar
riroil Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Har ikke noe kjennskap til programmet. Har du en link til dette? Det følger vel med noe support? Lenke til kommentar
EsAa Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Her er hjemmesiden: http://www.financessoftware.com/index.html Lenke til kommentar
nomore Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Er dette programmet beregnet for Norsk økonomi? Selv om mye sikkert er likt så tror eg nok det er en del forskjeller som kan gjøre det vanskelig å bruke med mindre man er veldig dreven innen både økonomiske rutiner og praksiser. Bare mine 2 øre Lenke til kommentar
EsAa Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 Hmm...finnes det et GRATIS program som er beregnet for enkel økonomi med budsjett, skatt og inntekter + utgifter. Unntatt Buddi.?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå